Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza společnosti Inditex a její působení na zahraničních trzích
Vébrová, Alena ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá představením společnosti Inditex jako celku a zároveň jejích jednotlivých značek. V první kapitole je představena společnost Inditex a její světová expanze. Také je zde popsáno vedení společnosti a nejdůležitější finanční ukazatelé. Druhá kapitola se zabývá popisem jednotlivých značek Inditexu, výrobou produktů a vztahem Inditexu k životnímu prostředí. V této kapitole se nachází marketingový mix společnosti. Je zde vysvětlen pojem Fast Fashion, který je pro módní retailové společnosti tohoto typu velice důležitý. Dále zde nalezneme srovnání společnosti Inditex s jejími zahraničními partnery, ale i konkurenty na španělském trhu. Pro ucelení se zde nachází SWOT analýza celé společnosti Inditex. Třetí kapitola je věnována působení Inditexu, jeho jednotlivých značek, na českém trhu a popis některých finančních ukazatelů. Vzhledem k tomu, že bylo provedeno dotazníkové šetření ohledně znalosti společnosti Inditex, jsou zde popsány výsledky šetření a vlastní úsudky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.