Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Franchisingové sítě působící na trhu ČR v oblasti obchodních služeb
Meruňka, Pavel ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce představuje franchising jako moderní a perspektivní formu podnikání, která v souvislosti s globalizací světové ekonomiky, má velkou budoucnost. Jsou zde vysvětleny principy, na kterých se franchising zakládá, poukázány všechny výhody a nevýhody oproti klasickému podnikání z hlediska obou smluvních partnerů. Poskytuje informace o různých formách franchisové spolupráce, o právních a jiných náležitostech při tvorbě franchisového souboru, o světovém vývoji franchisingu se zaměřením na současnou situaci v České republice a na výhled uplatnění franchisingu u nás v následujících letech. Druhá část práce prezentuje franchisový systém z praxe. Na základě osobních setkání s předními představiteli dvou franchisových společností poskytujících obchodní služby. Autor seznamuje s principy fungování těchto konceptů a analyzuje jejich začátky působení a uplatnění na českém trhu. V závěrečné části je shrnut autorův průzkum, který měl za úkol zjistit informovanost a znalost franchisingu a daných franchisových konceptů mezi mladými lidmi.
Vstup finské firmy Vaisala Oyj na český trh
Vlková, Petra ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat vstup firmy Vaisala Oyj na český trh, upozornit na největší problémy při vstupu na tento trh a zhodnotit její úspěchy na českém trhu. Dále ověřit hypotézy, zda firma Vaisala vstoupila na český trh ve správný čas a se správnou obchodní politikou stejně jako, jestli byl tento vstup správným rozhodnutím. Vlastní text je rozdělen do sedmi kapitol. První kapitola pojednává obecně o finské firmě Vaisala. Druhá kapitola se věnuje její obchodní strategii a zahrnuje rovněž oblasti podnikání. Kapitola třetí poukazuje na největší světové konkurenty této společnosti. Čtvrtá kapitola se soustředí na vlastnosti finského a českého národa, jejich společné i rozdílné rysy a rovněž se zabývá firemní kulturou firmy Vaisala. Kapitola pátá analyzuje vstup této severské firmy na český trh. Následující kapitola, tj. šestá, rozebírá pozici firmy Vaisala na českém trhu, její přístup k zákazníkům a zejména podíly na trhu v jednotlivých oblastech jejího působení. Poslední, sedmá, kapitola představuje možnosti finské firmy Vaisala na českém trhu v budoucnosti. Práce čerpá zejména z interních zdrojů firmy Vaisala a jejího obchodního zastoupení pro Českou republiku, dále pak z internetových a knižních zdrojů.
Analýza příjezdového cestovního ruchu Venezuely ve vztahu k ČR
Lorenzová, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na příjezdový cestovní ruch Venezuely ve vztahu k České republice. Jsou vyhodnoceny předpoklady této exotické země k rozvoji příjezdového cestovního ruchu. Dále jsou zjištěny a porovnány jednotlivé způsoby cestování do Venezuely na českém trhu. V neposlední řadě je také provedeno dotazníkové šetření o poptávce po této destinaci ze strany české klientely. Všechna data jsou důkladně zhodnocená a jsou nastíněné možnosti dalšího rozvoje příjezdového cestovního ruchu Venezuely.
Marketingová strategie firmy ADIDAS na vybraných zahraničních trzích
Jelínková, Kristýna ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Horák, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti adidas na globální úrovni a v adaptaci na český, severoamerický a čínský trh. Je provedena analýza hlavních konkurentů na českém trhu sportovním zbožím a SWOT analýza adidas. Teoretická znalost marketingového mixu je převedena do konkrétní praxe české pobočky adidas. Na základě dotazníkového šetření je zhodnoceno vnímání nové marketingové kampaně zákazníky.
Product LifeCycle Management - nabídka produktů v ČR
Šverák, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Práce se zabývá problematikou Product LifeCycle Management a nabídkou těchto produktů na Českém trhu. Práce je členěna do dvou částí. První část je teoretická a zabývá se vymezením všech pojmů nezbytných pro snadnou orientaci v dalších částech práce. V této části je největší důraz kladen na vysvětlení pojmů životní cyklus produktu a Product LifeCycle Management (PLM). Následuje praktická část, která se věnuje analýze nabídky Českého trhu s PLM produkty. Trh je rozdělen do dvou segmentů na -- částečná a komplexní řešení. Tato práce se zaměřuje na komplexní řešení, z kterých jsou nakonec vybráni a porovnáni 3 zástupci. Metoda vyhledávání a hodnocení produktů se snaží, co nejvíce napodobit přístup potencionálního zákazníka, kterému by měla tato práce usnadnit výběr při nákupu PLM systému. Cílem je analýza 3 vybraných PLM systémů nabízených na Českém trhu.
Aktuální trendy spotřebitelského chování
Mynařík, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato práce se zabívá třemi současnými vybranými trendy spotřebitelského chování - přívalem retro produktů a retro marketingem obecně, změnami chování, které se vztahují k elektronickému tržišti a zpřísňujícími se požadavky zákazníků na bezvadný design produktů i služeb. Každý z těchto trendů je detailně popsán, hledány jsou také hnací síly trendů a způsoby, kterými ovlivňují život spotřebitelů. Tyto znalosti jsou pak využity k určení toho, jak mohou být různé skupiny českých spotřebitelů ovlivněny těmito trendy, což dává podnikům vodítka, jak popsané trendy využít ve vztazích se zákazníky a realizovat díky nim tržby.
Retail marketing v oblasti spotřební elektroniky.
Stara, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Teoretická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu a značky. Větší prostor je věnován aktuálním trendům ve světě spotřební elektroniky a českému trhu. Charakteristika zahrnuje technologický vývoj, aktuální stav maloobchodu a představuje nejvýznamnější výrobce a prodejce elektroniky v ČR. Vlastní výzkum se zaměřuje na výzkum nákupního rozhodování v kategorii spotřební elektroniky. Práci zakončuje přehled marketingových nástrojů vhodných pro tento typ zboží.
Komunikační strategie leteckých společností
Oberreiterová, Barbara ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jelínek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se převážně zaměřuje na společnost Singapore airlines. Jejím cílem bylo zhodnotit a představit firmu a zaměřit se na její komunikaci s okolím a klienty. Mezi důležité body patří i důvody, proč jsou lidé k firmě loajální a to je taktéž v práci vysvětleno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.