Název: Marketingová strategie firmy ADIDAS na vybraných zahraničních trzích
Autoři: Jelínková, Kristýna ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Horák, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: adidas; marketingový mix; mezinárodní; SWOT analýza; český trh; adidas; Czech market; international; marketing mix; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25370

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77355


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet