Název:
Product LifeCycle Management - nabídka produktů v ČR
Překlad názvu:
Product LifeCycle Management - supply of the Czech market
Autoři:
Šverák, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá problematikou Product LifeCycle Management a nabídkou těchto produktů na Českém trhu. Práce je členěna do dvou částí. První část je teoretická a zabývá se vymezením všech pojmů nezbytných pro snadnou orientaci v dalších částech práce. V této části je největší důraz kladen na vysvětlení pojmů životní cyklus produktu a Product LifeCycle Management (PLM). Následuje praktická část, která se věnuje analýze nabídky Českého trhu s PLM produkty. Trh je rozdělen do dvou segmentů na -- částečná a komplexní řešení. Tato práce se zaměřuje na komplexní řešení, z kterých jsou nakonec vybráni a porovnáni 3 zástupci. Metoda vyhledávání a hodnocení produktů se snaží, co nejvíce napodobit přístup potencionálního zákazníka, kterému by měla tato práce usnadnit výběr při nákupu PLM systému. Cílem je analýza 3 vybraných PLM systémů nabízených na Českém trhu.This undergraduate thesis deals with the topic of Product LifeCycle Managment, and supply of these products on the Czech market. This thesis is divided into two parts. The first part is theoretical, and is focused on defining all the terms necessary for easy orientation in the next parts of this thesis. In this part, the greatest emphasis is placed on the explanation of terms such as life cycle of a product and Product LifeCycle Management (PLM). The second part is practical, and deals with an analysis of supply of PLM products on the Czech market. The Czech market is divided into two parts, the first are partial solutions, and the second are complex solutions. This thesis is focused on complex solutions from which three deputies are chosen, and finally compared. Method of searching and evaluating of products tries to most emulate the way of potential customers, for whom this thesis should simplify their selection of PLM systems. The aim of this thesis is an analysis of three chosen PLM systems which are offered on the Czech market.
Klíčová slova:
Analýza trhu; PLM; Product LifeCycle Management; Český trh; Czech market; Market analysis; PLM; Product LifeCycle Management
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27524