Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,725 záznamů.  začátekpředchozí2673 - 2682dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Fenomén sociální sítě Facebook v soudobé komunikaci
Mareš, Jakub ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Transdisciplinárně zaměřená práce se zabývá komunikací na sociální síti Facebook. Autor nejdříve předkládá teoretické uvedení do problematiky sociální komunikace a následně do komunikace na sociálních sítích. Přibližuje koncept Nových médií a webu 2.0 jakožto zásadní myšlenkové platformy pro možnost plného rozvinutí potenciálu Facebooku. Autor dále diskutuje pojem online sociálních sítí a sociálního kapitálu, na kterých demonstruje zákonitosti propojení lidí; mimo jiné i na teorii Malého světa. Následnou analýzu potom věnuje Stránkám a Skupinám na Facebooku. Na vybraných kategoriích autor zjišťuje obsah komunikovaných sdělení, motivace lidí se k nim připojovat a také přesah online aktivit do reálného světa.
Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest
Jamníková, Lucie ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest" se zabývá problematikou médií a mediální komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako komunikace a média a stručně se věnuje jejich vývoji. Zejména se však práce soustředí na propagaci jako jednu z forem mediální komunikace. Hlavní zásady úspěšné propagace a její nástroje jsou poté aplikovány na část praktickou, která se zaměřuje na analýzu konkrétní mediální kampaně festivalu Sázavafest, a to chronologicky od přípravné fáze až po její vyhodnocení. Práce neopomíná vymezit hlavní cílové skupiny festivalu a cíle kampaně obecně. V závěru práce jsou zformulovány vlastní návrhy na zefektivnění celé mediální kampaně.
Komunikační strategie zámku Berchtold.
Blahová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štrajtová, Bohdana (oponent)
Diplomová práce na téma :"Komunikační strategie zámku Berchtold" se zabývá především analýzou dnešního stavu a návrhy na zlepšení komunikační koncepce do budoucna. Práce se v teoretické části věnuje úvaze nad významem a historií marketingu, komunikace a strategie v současném obchodním styku. Rozsáhlejší část teorie se podrobně zabývá rozborem přípravy komunikačního plánu a strategie. V praktické části představuje práce areál zámku Berchtold jako takový -- geografickou polohu, historii, současnost a vizi do budoucnosti, analýzu současného stavu a aktivit areálu. Největší důraz je samozřejmě kladen na poslední část tedy komunikační plán na rok 2011. V tomto úseku využívám znalosti, které jsem získala studiem na Vysoké škole ekonomické během uplynulých let, ale především během posledního semestru, kdy jsem absolvovala vedlejší specializaci Komerční komunikace. Tento úsek může zároveň sloužit jako podklad pro samotnou komunikaci s klienty areálu dle jednotlivých typů služeb. Závěr práce vyhodnocuje, zda-li byl cíl práce, který je stanoven v úvodu, splněn či nikoliv.
Mezilidské vztahy na pracovišti - bossing
Nováková, Magdalena ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Cílem této práce je teoreticky uchopit problematiku mezilidských vztahů na pracovišti se zaměřením na jejich negativní stránku, přesněji tedy na psychický teror na pracovišti. Teoretická část pojednává o existenci a typech mezilidských vztahů na pracovišti, o sociální interakci a komunikaci mezi pracovníky. Větší část je zaměřena na konflikty na pracovišti a především na bossing. Jsou zde popsány jednotlivé fáze, příčiny a strategie. Dále je zde uvedena typologii pachatelů, následky, které psychický teror na pracovišti způsobuje a na závěr i možný způsob obrany. V Praktické části je teorie demonstrována na konkrétním reálném případě formou případové studie.
The Analysis of Internet and its Tools as a Medium for Marketing Purposes
Gregová, Silvia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingových nástrojů internetu a implementace získaných poznatků do praxe. Toto téma je důležité zkoumat hlavně z důvodu, že současný marketingový a komunikační mix ve světě i v České republice se pořád více týče on-line komunikace. Hlavní témata této práce jsou: Marketingové a komerční komunikace, Internet jako moderní médium, Internet a jeho využití v komerčních komunikacích, Internetový portál www.hotel-ubytovani.com, Analýza využití internetového portálu ke komunikaci v oblasti cestovního ruchu.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Karlíková, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vostrý, Miloš (oponent)
Cílem práce je charakterizovat zvolenou firmu, analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu, to znamená její produkt, cenovou politiku, marketingovou komunikaci a distribuci. Dále zhodnotit užití těchto nástrojů, případně navrhnout zlepšující doporučení.
Vyhodnocení helpdesk procesu z hlediska spokojenosti zákazníků
Bílková, Jana ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Prajzlerová, Hana (oponent)
Tato práce popisuje obecně proces helpdesku ve firmách. Seznamuje čtenáře s historií, účelem a fungováním helpdesku, ale s i přínosy pro firmu, pokud helpdesk využívá. V práci je zmíněn i rámec sloužící pro správu služeb ve firmě a tím je ITIL. Je naznačeno, jak souvisí s procesem helpdesku a jaké typy helpdesků rozeznává. Jedna kapitola je věnována efektivnosti procesů z pohledu spokojenosti zákazníků, přičemž je do jisté míry orientována na komunikaci. Druhá polovina práce je zaměřená na praktickou část. V té je proces helpdesku popsán na konkrétní společnosti. Po představení společnosti je rozebrán helpdesk proces a helpdeskový systém využívaný v této společnosti. V závěru práce je analýza efektivnosti procesu zjišťována pomocí předem určených parametrů a dotazníku. Výsledky jsou interpretovány v závěrečném doporučení.
Vnitřní a vnější komunikace na příkladě produkční společnosti
Matějková, Pavlína ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hovorka, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou interní a externí komunikace v rámci malého podniku. Hlavní část práce je věnována analýze vnitřní komunikace, která byla provedena na základě výsledků dotazníkového šetření. Závěry byly shrnuty a navrženy byly i možnosti řešení daných situací. V rámci práce je možné nalézt i popis vzniku konkrétního reklamního spotu či firemního grafického manuálu.
Psychologické aspekty komunikace v sociálních sítích
Štěpánovský, Petr ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá velmi aktuální problematikou sociálních sítí a komunikace v nich. V teoretické části se její čtenář seznámí s pojmy virtuální realita a sociální sítě. Dále s jednotlivými specifikami komunikace v nich se zaměření na platformu Facebook.com. Cílem výzkumu v praktické části je pomocí hloubkových rozhovorů nalézt motivy, které působí na člověka ve směru založení a aktivního využívání svého profilu na sociální síti. Jednotlivé rozhovory jsou prováděny s příkladovými representanty jednotlivých skupin uživatelů Facebooku diferencovaných dle předem specifikovaných veličin, kterými jsou věk a názorový přístup k této platformě. Přínosem této práce je nalezení zjevných i skrytých motivů a jejich popis dle významu a intenzity v rámci jednotlivých skupin.
Psychologické aspekty přijímacího řízení
Poukarová, Hana ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
POUKAROVÁ, H. Psychologické aspekty přijímacího řízení. Jindřichův Hradec 2010. Bakalářská práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta managementu v Jindřichově Hradci. Katedra společenských věd. Vedoucí práce: PhDr. Miloslava Hiršová Ph.D. Bakalářská práce se zabývá zmapováním možnosti uplatnění poznatků psychologie při přijímacím řízení. Na základě výpovědí vybraných personalistů jsou zjištěné možnosti porovnány s praxí. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsán proces přijímacích pohovorů, vytváření prvního dojmu a neverbální komunikace. Na konci této části je souhrn získaných teoretických poznatků. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na vybrané pracovníky personálního oddělení. Výzkumným vzorkem jsou personalisté, kteří se zabývají náborem zaměstnanců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,725 záznamů.   začátekpředchozí2673 - 2682dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.