Název:
Analýza nástrojov internetu ako média pre marketingové účely
Překlad názvu:
The Analysis of Internet and its Tools as a Medium for Marketing Purposes
Autoři:
Gregová, Silvia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom tejto práce je analýza marketingových nástrojov internetu a implementácia nadobudnutých poznatkov do praxe. Túto tému je dôležité skúmať hlavne z dôvodu, že súčasný marketingový a komunikačný mix vo svete i v Českej republike sa stále viac týka on-line komunikácie. Hlavné témy tejto práce sú: Marketingové a komerčné komunikácie, Internet ako moderné médium, Internet a jeho využitie v komerčných komunikáciách, Internetový portál www.hotel-ubytovani.com, Analýza využitia internetového portálu ku komunikácii v oblasti cestovného ruchu.Cílem této práce je analýza marketingových nástrojů internetu a implementace získaných poznatků do praxe. Toto téma je důležité zkoumat hlavně z důvodu, že současný marketingový a komunikační mix ve světě i v České republice se pořád více týče on-line komunikace. Hlavní témata této práce jsou: Marketingové a komerční komunikace, Internet jako moderní médium, Internet a jeho využití v komerčních komunikacích, Internetový portál www.hotel-ubytovani.com, Analýza využití internetového portálu ke komunikaci v oblasti cestovního ruchu.The goal of this thesis is the analysis of internet marketing tools and implementation of acquired knowledge into practice. This topic is particularly important to study because the current marketing and communication mix in the world and the Czech Republic are increasingly concerned in on-line communications. Leading topics of this work are: Marketing and Commercial Communications, Internet as a Modern Medium, Internet and its Using in Commercial Communications, Internet Portal www.hotel-ubytovani.com, The Analysis of Using of Internet Portal to Communication in Tourism.
Klíčová slova:
cestovní ruch; internet; komunikace; marketing; on-line; portál; communication; internet; marketing; on-line; portal; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20997