Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23,157 záznamů.  začátekpředchozí23058 - 23067dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Finanční analýza výrobního podniku
Trachtová, Marcela ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Eisler, Jan (oponent)
Cílem práce je zhodnocení finanční situace pomocí finanční analýzy tak, aby poskytla akcionářům informace o jejich podnikání, o využití jimi vloženého kapitálu, o vyhlídkách podniku na pokračující trvání a na rozvoj v příštích letech. Jde o externí analýzu zpracovávající účetní údaje z období 2001-2005, rok 2006 nebyl zveřejněn. K analýze bylo použito absolutních a poměrových ukazatelů, DuPont nalýzy, souhrnných indexů IN, ukazatele EVA.
Strategický rozvoj společnosti Conseq Investment Management, a. s.
Frayerová, Michaela ; Středová, Ivana (vedoucí práce) ; Šoltés, Viktor (oponent)
Cílem této práce je zaměření se na tzv. SWOT analýzu, tzn. zhodnocení situace, v jaké se obchodníci s cennými papíry na našem trhu nacházejí se zaměřením na akciovou společnost Conseq Investment Management, dále na analýzu strategie, s jakou společnost na kapitálovém trhu působí. Dále je zde pojednáno o současné ekonomické a demografické situaci v České republice, protože toto (a nejen to) má velký význam nejen pro investiční zprostředkovatele, ale také pro jiná odvětví.
Programy rozvoje územní samosprávy ČR - návrh struktury programu rozvoje vybraného města
Nezvalová, Miroslava ; Toth, Petr (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Slunéčko, Jindřich (oponent)
Cílem práce je navrhnout vhodný postup k sestavení struktury programu rozvoje měst a obcí ČR. Uplatněna je zde metoda strategického plánování. Hlavní část práce obsahují kapitoly věnující se komparativní analýze struktur programů rozvoje vybraných měst ČR. Na základě této analýzy dojde k navržení postupu k sestavení struktury programu rozvoje a jeho následné aplikaci na konkrétní program města Benešov.
Regionální aspekty a potenciál cestovního ruchu v regionu Praha
Floriánová, Lucie ; Nezdařilová, Eva (vedoucí práce) ; Hlaváčková, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá regionálními aspekty a potenciálem rozvoje cestovního ruchu ve významné destinaci cestovního ruchu, v regionu Praha. První kapitola je věnována obecné problematice cestovního ruchu, definici cestovního ruchu, jeho formám, specifikům a předpokladům. Druhá kapitola zahrnuje obecnou analýzu současné situace v regionu Praha ve vztahu k cestovnímu ruchu. Jako problémové stránky města jsou zde vyzdviženy stav životního prostředí, dopravní situace a bezpečnost ve městě. Další kapitola se věnuje předpokladům pro cestovní ruch, současné situaci a vybavení města ubytovacími kapacitami a informačními centry, které se jeví jako dostačující s malými mezerami. Pozornost je věnována i úspěšnému segmentu cestovního ruchu v Praze, kongresové turistice, a možnosti pořádání letních olympijských her v Praze. Čtvrtá kapitola odhaluje pomocí dotazníkového šetření návštěvníků města další nedostatky cestovního ruchu v Praze. Pátá kapitola se zabývá propagací města, kterou se zabývají především organizace CzechTourism a Pražská informační služba a jeví se jako a nedostatečně koordinovaná. Poslední kapitola se zabývá shrnutím silných a slabých stránek města ve vztahu k cestovnímu ruchu a věnuje se i současným trendům vývoje cestovního ruchu v Evropě. Na závěr jsou formulována doporučení pro rozvoj podnikatelských aktivit a odstranění překážek dalšího rozvoje cestovního ruchu v Praze.
Vliv IT a SW prostředků na firemní komunikaci
Valentová, Petra ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Diplomová práce zkoumá jaký vliv mají ICT a softwarové prostředky na firemní komunikaci. Teoretická část se zaměřuje na informační technologie sloužící k podpoře podnikové komunikace, a to nejen uvnitř podniku, ale i k podpoře komunikace s externími partnery či zákazníky. Aplikační část je zaměřena na společnost České aerolinie, a. s., její charakteristice podnikání a pozici, kterou zaujímá na trhu. V diplomové práci jsou identifikovány specifické IS/IT, které letecká společnost používá pro svoji podnikatelskou činnost. V závěru jsou uvedeny možnosti dalšího rozvoje a doporučení pro České aerolinie, a. s.
Rozvoj území na česko-polské hranici
Skalická, Jana ; Postránecký, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje průběh a výsledky přeshraniční spolupráce České republiky a Polska.Vychází ze studia strategických dokumentů pro čerpání finančních prostředků ze strukturálních fondů, zejména z ERDF.V první části je uvedeno srovnání českých a polských projektů v rámci Phare CBC a Iniciativy Interreg IIIA,následně jsou zmíněny změny spojené s přeměnou Iniciativy na Cíl 3.Další kapitola je věnována analýze Euroregionu Glacensis.Poslední část uvádí příklad projektu realizovaného v podporované oblasti.
Strategická analýza firmy VCES a.s.
Černá, Věra Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kratochvílová, Helena (oponent)
Záměrem práce je zpracovat strategickou analýzu firmy,najít pomocí různých modelů a výpočetních ukazatelů silné a slabé stránky a příležitosti. Jednotlivé analýzy mohou pomoci nalézt a popsat současné postavení firmy, způsob tvorby strategie a doporučení pro budoucí rozvoj.
Cestovní ruch na Plzeňsku
Štěrbová, Radka ; Nezdařilová, Eva (vedoucí práce) ; Patočka, Jiří (oponent)
Práce popisuje a hodnotí stav CR v turistickém regionu Plzeňsko. Na základě toho je provedena SWOT analýza a jsou navrženy možnosti dalšího rozvoje a opatření, která by mohla pomoci nejen ke zvýšení návštěvnosti Plzeňska, ale také k prodloužení pobytu návštěvníka a k celkovému zvýšení atraktivity a povědomí o Plzeňsku. Teoretická část se zabývá pojmem cestovní ruch. Další kapitoly charakterizují Plzeňsko a materiálně - technickou základnu oblasti, analyzují návštěvnost regionu, zabývají se nejvýznamnějšími formami CR, které jsou pro Plzeňsko typické. Jsou uvedeny výsledky vlastního dotazníkového průzkumu a jednotlivé nástroje propagace a podpory rozvoje cestovního ruchu v regionu.
Východiska tvorby firemního stylu
Horký, Jan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
V této práci se zabývám firemní komunikací. Pro její plánování a rozvoj je třeba udržovat aktuální komunikační a informační strategii. Pro zjednodušení jsem systém firemní komunikace rozdělil na 4 subsystémy: Kultura, informační systém, komerční komunikace a firemní styl, z nichž každým se podrobně zabývám. Společným působením těchto čtyř disciplín vzniká unikátní identita organizace a toto jsou její základní kameny. Jedním ze způsobů, jak docílit silné identity, je budování promyšleného a stabilního firemního stylu. Firemní styl je úžeji vymezen jako vizuální tvář podniku, tzv. Corporate Design. Jeho základními elementy jsou: logotyp, barevnost a typografie. Přestože firmy si mohou být v těchto základních elementech podobné, odlišují se jejich aplikacemi na komunikační aktivity. Každá vizuální identita se stává unikátním otiskem složitého firemního organismu. Účelem aplikací není pouze marketingový úspěch či vizuální dokonalost; ten spočívá v jejich funkčnosti. Proto je při jejich tvorbě nutné respektovat daleko více kritérií.
Podnikání v silniční dopravě a jeho specifika
Samešová, Markéta ; Eisler, Jan (vedoucí práce) ; Kunst, Jaromír (oponent)
Ekonomická reforma v ČR nastartovala uplatňovaní tržních principů. Služby jsou definovány jako výkony pro trh, které mají nematerializovanou podobu. Na rozdíl od hmotných statků jsou nehmotné, neskladovatelné, nezkazitelné a často neviditelné. Předpoklady vývoje poptávky a nabídky po přepravě. Přepravní služby jako faktor rozvoje společnosti a podniků. Specifikace nezbytné úrovně přepravních služeb ve společnosti. Cílem je naznačit metodologii a perspektivy dopravy založené na harmonizovaných podmínkách dopravních podniků a vytvoření racionálních proporcí přepravních služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23,157 záznamů.   začátekpředchozí23058 - 23067dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.