Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 239 záznamů.  začátekpředchozí230 - 239  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Negativní aspekty nasazování ICT
Weinsteinová, Adéla ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním negativních aspektů objevujících se při používání vybraných oblastí informačních a komunikačních technologií. Hlavní pozornost je věnována virtuální realitě, konkrétně 3D projekci, v rámci které se zaměřuji na stanovení rozhodnutí, zda její používání generuje negativní dopady na fyzický a psychický stav uživatele, o jaké dopady se přesně jedná a co je jejich pravděpodobnou příčinou. První část práce je věnována vysvětlení pojmu a historii vzniku ICT, osvětlení principu multidimenzionality a jednotlivých obsahových dimenzí. Následuje určení, které oblasti ICT se v současné době potýkají při jejich používání s negativními efekty. Zjištěný výčet těchto oblastí je zúžen na šest konkrétních technologií, s nimiž má možnost se setkat běžný koncový uživatel. Tyto konkrétní technologie byly podrobeny zkoumání formou dotazníkového šetření, které mělo za výsledek stanovení jedné, mezi uživateli nejvíce používané, technologie, tj. virtuální reality, na níž byl následně proveden experiment vyvozující nežádoucí účinky způsobované jejím využívání. U ostatních pěti vybraných technologií jsou diskutována nejpodstatnější negativa, s nimiž se v současnosti potýkají. Hlavním přínosem práce je určení nežádoucích efektů při ponořování se do virtuální reality sledováním 3D projekce založené na různých typech technologií, tj. 3D projekce za použití anaglyfu, pasivní 3D projekce a aktivní 3D projekce, a porovnání, zda je výskyt negativních účinků závislý na použitém typu technologie. Součástí je i zjištění, do jaké míry je možné být touto virtuální realitou pohlcen.
Rozšířená realita a její využití v obchodu a marketingu
Jonášová, Barbora ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou a využitím této technologie především v oblasti marketingu a obchodu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je podán obecný přehled o rozšířené realitě z hlediska její definice, vývoje, principu a používaných technologií. Dále jsou přiblíženy způsoby jejího využití v různých odvětvích a problémy, které s touto technologií souvisí. Praktická část obsahuje návrh aplikace pro marketingové účely určité firmy využívající rozšířenou realitu.
Augmented reality a její využití v různých odvětvích lidské činnosti
Zaporozhets, Gennadii ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice augmented reality a jejímu využití v různých odvětvích lidské činnosti. V teoretické části práce je diskutována podstata daného technického jevu, a jsou rozebraný základní všeobecné oblasti, kde může být augmented reality aplikovaná. Podstatná část práce se zabývá stránkou marketingové komunikace firem pomocí technologie augmented reality s konkrétními příklady. V části praktické je pak dále představen návrh systému, jehož cílem je podpořit nově příchozí studenty do nového prostředí Fakulty managementu. Navrhovaný augmented reality systém by tak měl přispět k lepší adaptaci studentů ve městě Jindřichův Hradec.
Analýza využití nových technologií pro vizuální komunikaci a jejich společenský dopad
Kadlecová, Petra ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu nových technologií, které se využívají v oblasti vizuální komunikace. Jde zejména o jejich popis, charakteristiku a způsob jejich využití. Další část je zaměřena na sociální trendy, které prostupují současnou západní společností, a jejich vzájemný vztah s novými technologiemi v oblasti vizuální komunikace. Zabývá se tedy také tím, jaké společenské změny a změny ve vnímání jednotlivců vývoj a šíření těchto nových technologií způsobuje. Popisuje důležitou roli vizuální komunikace v dnešním světě a změny ve společnosti následkem hojného využívání moderních technologií. Cílem práce je vytvořit analýzu a tím i ucelený přehled nových technologií a jejich využití v oblasti vizuální komunikace. Na závěr se práce snaží odhadnout další směr nových technologií v oblasti vizuální komunikace a vytvořit predikci jejich dalšího vývoje v budoucnosti.
Augmented reality
Jecha, Jakub ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na technologii zvanou Rozšířená realita, konkrétně pak na její využití v marketingu. Hlavním cílem práce je definovat, proč je tato technologie vhodným nástrojem pro marketing, a zhodnotit její použití v reálných podmínkách. Toho je docíleno vymezením konkrétních zařízení a případů užití této technologie v praxi, přičemž zhodnocení použitelnosti v reálném prostředí je podloženo statistikami. Přínosem práce je objektivní zhodnocení technologie a poskytnutí dostatku podkladů k rozhodnutí jedinců i společností, zda tuto technologii v marketingu využít. V první části práce je kladen důraz na přesné vymezení technologie jak z teoretického, tak praktického hlediska. Snahou je poskytnout čtenáři dostatek konkrétních příkladů a statistických údajů. Druhá část se věnuje testování konkrétních aplikací, využívajících rozšířenou realitu jakožto marketingový nástroj.
Rozšířená realita a její využití v marketingu
Veselý, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Hříbal, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce s názvem "Rozšířená realita a její využití v marketingu" je popsat a ukázat poměrně nový a doposud nepříliš zavedený způsob marketingu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První z nich tvoří část teoretická, kde je obecný popis rozšířené reality, historie a vývoj této technologie. Také bude vysvětleno, jak vlastně rozšířená realita funguje a kde všude najde svoje uplatnění. Možnosti využití rozšířené reality jsou téměř neomezené a závisí pouze na fantazii. Pro tuto práci je však nejdůležitější marketingové využití, kterému je věnována značná část bakalářské práce. Dále se v práci zabývám samotným vnímáním rozšířené reality, jakožto nového trendu v marketingu, oproti tradičním nástrojům, což je i součástí mého dotazníkového šetření v druhé - praktické části. V praktické části dále popisuji vlastní návrh na použití rozšířené reality při prezentování konkrétní společnosti na veletrhu. V závěru pak shrnuji přínos mého návrhu a uvažuji nad budoucností rozšířené reality, zda bude stát vždy jen na okraji marketingových nástrojů, či se postupem času stane jednou z hlavních posil marketingových oddělení.
Orientace spotřebitelských soutěží značky Gambrinus
Blažková, Tereza ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bémová, Radka (oponent)
Cílem této práce je určit potenciál a směr spotřebitelských soutěží pro značku Gambrinus 11° XCLNT u její cílové skupiny a zároveň navrhnout "optimální" spotřebitelskou soutěž, která by dokázala zvýšit povědomí o této značce, zlepšit její image, a tím zvýšit i její prodeje. První část diplomové práce popisuje spotřebitelskou soutěž jako součást marketingové komunikace a odkrývá význam podpory prodeje jako takové. Poté jsou představeny druhy spotřebitelských soutěží a kapitolu uzavírá popis postupu přípravy spotřebitelské soutěže. Čtvrtá kapitola obsahuje nejen zákonnou úpravu soutěží, ale také úpravu stanovenou Kodexem komunikačních agentur (AKA) a Etickým kodexem Iniciativy zodpovědných pivovarů (IZP). V práci nechybí ani teoretické zpracování marketingového výzkumu a postup při jeho realizaci. Teoretickou část uzavírá představení společnosti Plzeňský Prazdroj a samotné značky Gambrinus 11° XCLNT. Praktická část je složena ze sekundárního a primárního výzkumu v podobě online dotazníku, pro jehož vyhodnocení a následnou segmentaci je využit program SPSS. Pro zvolený segment je navržena "optimální spotřebitelská soutěž", jejíž atraktivita je prověřena ve focus group. V závěru je shrnuta vhodnost a úskalí tohoto komunikačního kanálu pro značku Gambrinus 11° XCLNT.
Trends in Mobile Marketing
Chocholová, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem této práce je posoudit současný stav mobilního marketingu a odhadnout jeho pravděpodobný vývoj do budoucna. Tato práce se postupně zabývá definicí mobilního marketingu a mobilní reklamy, popisem hlavních hráčů na trhu a definicí jeho jednotlivých kategorií. V závěru analyzuje nejnovější trendy a detailně se zaměřuje na popis těch nejvýznamnějších, jako QR kódy, lokalizační reklama nebo "rozšířená" realita.
Marketing a rozšířená realita
Zelený, Martin ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat využívání rozšířené reality v současné marketingové praxi a očekávání marketérů ohledně její budoucnosti. Toto bude docíleno provedením kvantitativního a kvalitativního výzkumu mezi existujícími kreativními a reklamními agenturami. Druhotným cílem je představení konceptu rozšířené reality z teoretického hlediska a popis možného využití založený na známých příkladech. Nástroji pro praktickou část jsou online dotazník a osobní pohovory.
Rozšířená realita a její praktické využití
HONDLÍKOVÁ, Markéta
Tato diplomová práce spojuje téma rozšířené reality s cestovním ruchem. Pro zanalyzování stavu využití rozšířené reality byly vypracovány případové studie. Doporučení je zpracováno pro navržený produktu rozšířené reality s názvem Průvodce do mobilu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 239 záznamů.   začátekpředchozí230 - 239  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.