Název:
Marketing and Augmented Reality
Překlad názvu:
Marketing a rozšířená realita
Autoři:
Zelený, Martin ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The main goal of this diploma thesis is to identify the usage of augmented reality in contemporary marketing practice and the expectations of marketers for the future use. This will be achieved by conducting a quantitative and qualitative research among existing creative and advertising companies. Secondary goal is introducing the concept of augmented reality from the theoretical point of view and also description of potential utilization based on known examples. The tools for the practical part are an online questionnaire and personal interviews.Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat využívání rozšířené reality v současné marketingové praxi a očekávání marketérů ohledně její budoucnosti. Toto bude docíleno provedením kvantitativního a kvalitativního výzkumu mezi existujícími kreativními a reklamními agenturami. Druhotným cílem je představení konceptu rozšířené reality z teoretického hlediska a popis možného využití založený na známých příkladech. Nástroji pro praktickou část jsou online dotazník a osobní pohovory.
Klíčová slova:
Marketing; Mobilní marketing; Mobilní reklama; Rozšířená realita; Augmented reality; Marketing; Mobile advertising; Mobile marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28886