Název: Orientace spotřebitelských soutěží značky Gambrinus
Překlad názvu: Orientation of consumer competitions of the brand Gambrinus
Autoři: Blažková, Tereza ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bémová, Radka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Gambrinus 11° XCLNT; rozšířená realita; spotřebitelská soutěž; augmented reality; consumer competition; Gambrinus 11° XCLNT

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31192

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113499


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet