Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 231 záznamů.  začátekpředchozí222 - 231  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza image vybrané cestovní kanceláře
Hostašová, Olga ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Navrátil, Josef (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou image cestovní kanceláře. Podniková image představuje významný faktor úspěchu pro kteroukoliv společnost, tím spíše, když na trhu panuje silná konkurence, jako v případě českého trhu cestovních kanceláří. Práce předkládá výsledky několika výzkumů, jejichž cílem bylo zkoumat jednotlivé faktory, které ovlivňují image vybrané cestovní kanceláře.
Analýza nabídky cestovní kanceláře
Vostrá, Alena ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Práce je zaměřena na nabídku cestovní kanceláře Alex. Zahrnuje vymezení základních pojmů z odvětví cestovního ruchu, a to jak jednotlivých forem a druhů cestovního ruchu, tak i osob a institucí aktivních v této oblasti. Dále se práce věnuje samotné cestovní kanceláři, její organizační struktuře a popisu činnosti jednotlivých oddělení, a také členství ve významné asociaci. Zmíněni jsou i stálí partneři cestovní kanceláře. Hlavní část práce zahrnuje samotnou nabídku, a to jak cílových destinací, druhů přepravy, ubytovacích zařízení a stravovacích služeb, tak i nabídku služeb doplňkových, specifických pouze pro danou cestovní kancelář. Poslední kapitola je věnována činnosti cestovní kanceláře v oblasti propagace a podpory prodeje a zhodnocení této oblasti její práce.
Analýza nabídky cestovní kanceláře Exim tours
Bydžovská, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu cestovní kanceláře Exim tours. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy, poté je obecně charakterizována cestovní kancelář, její funkce a jsou přiblíženy podmínky podnikání cestovních kanceláří. Dále jsou popsána specifika trhu cestovního ruchu. V další části je představena cestovní kancelář Exim tours a podrobně popsána její nabídka zájezdů a služby při nich poskytované. V práci se nacházejí i zmínky o reagování na finanční krizi a prasečí chřipku. V závěrečné části je celá nabídka cestovní kanceláře zhodnocena.
Tvorba zájezdu v rámci domácího cestovního ruchu
Pfauserová, Lenka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku týkající se činnosti cestovních kanceláří, konkrétně na tvorbu produktu v rámci domácího cestovního ruchu. Jejím cílem je vytvořit zájezd, který bude schopen obstát v konkurenci a bude se těšit zájmu mnoha lidí. Cílovou destinací je jižní část Plzeňského kraje, která má velký potenciál pro rozvoj cestovního ruchu díky početným historickým památkám i krásám přírody.
Pojištění cestovních kanceláří proti úpadku
Kvasničáková, Markéta ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma "Pojištění cestovních kanceláří proti úpadku" se zabývá pojistným produktem pojištění záruky. Definuje povinnost cestovních kanceláří být pojištěn proti neschopnosti ve smyslu Zákona č. 159/1999 Sb. Dále se práce zaměřuje na pojišťovny oprávněné poskytovat pojištění záruky, uvádí postup sjednání tohoto pojištění v praxi,charakterizuje úpadek konkrétní cestovní kanceláře a v závěru obecně hodnotí důvěryhodnost cestovních kanceláří.
Uplatnění marketingového řízení v CK Santini Tour
Vábková, Markéta ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Nováková, Jana (oponent)
Diplomová práce pojednává o uplatnění marketingových aktivit v rámci marketingového řízení v malé cestovní kanceláři SANTINI Tour. První část práce je zaměřena na formulaci základních teoretických východisek. Marketing a proces marketingového řízení je zde popsán s ohledem na specifický produkt -- poskytování služeb v cestovním ruchu. Druhá část práce v krátkosti charakterizuje zvolenou cestovní kancelář SANTINI Tour, na kterou je proces marketingového řízení aplikován. Hlavní část je zaměřena na analýzu procesu marketingového řízení v CK SANTINI Tour. Podle předpokladu se v malé cestovní kanceláři neobjevuje celé spektrum procesů, které bylo popsáno v teorii. V cestovní kanceláři je uplatňován systém, který si její majitel během let působení upravil podle vlastních potřeb. V závěru diplomové práce je uvedeno několik návrhů, které řeší nejzávažnější nedostatky v oblasti marketingového řízení cestovní kanceláře. Zcela zde chybí jasná a zřetelná strategie. Produkt je již dlouhou dobu nezměněn a neodráží tak nové požadavky zákazníků. Velkým nedostatkem je pak také absence kontroly, která by cestovní kanceláři poskytovala cennou zpětnou vazbu.
Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu
Rozsypalová, Monika ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce pojednává o ochraně spotřebitele a základních pojmech týkajících se cestovního ruchu. Dále analyzuje smluvní vztahy mezi cestovními kancelářemi a zákazníky, zejména se zaměřením na práva a povinnosti zainteresovaných stran a identifikuje potenciální rizika vyplývající z těchto vztahů. Praktická část je zaměřena na cestovní agenturu Andante a na kvalitu služeb, které svým zákazníkům poskytuje.
Analýza spokojenosti zákazníků se službami cestovní kanceláře
Kosobudová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce zdůrazňuje nutnost neustálého zjišťování spokojenosti zákazníků v oblasti služeb cestovního ruchu. V teoretické části je vysvětlen pojem služeb cestovního ruchu, orientace na zákazníka a metody měření jeho spokojenosti. V praktické části je analyzována spokojenost zákazníků konkrétní cestovní kanceláře pomocí dotazníkového šetření.
Analýza nabídky cestovní kanceláře Melissa Travel
Sedmíková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce je věnována analýze nabídky cestovní kanceláře Melissa Travel. Vychází z teoretického pojetí, kdy jsou vymezeny základní pojmy. Je specifikováno pole působnosti cestovní kanceláře na trhu a výhody z činnosti v konkurenčním prostředí plynoucí. Následně jsou vymezeny předpoklady k fungování cestovní kanceláře z legislativního hlediska. V rovině všeobecné i konkrétní je definován a objasněn termín "nabídka". Praktická část práce je zaměřena na rozbor produktu, který cestovní kancelář Melissa Travel upravuje a nabízí zákazníkům. Jsou analyzovány základní i doplňkové služby a zároveň je pojednáno o ceně jakožto specifické součásti nabídky cestovní kanceláře. Vnější rozbor se věnuje distribučním a propagačním cestám, které cestovní kancelář používá. Provedená analýza slouží jako východisko ke stanovení profilu cestovní kanceláře Melissa Travel a k vymezení typu cílového zákazníka, na kterého svou činnost orientuje.
Zakladatelský projekt - založení cestovní kanceláře
Zavadilová, Tereza ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Vytiska, Oldřich (oponent)
Diplomová práce pojednává o založení nové cestovní kanceláře zabývající se příjezdovým cestovním ruchem. Jedná se o podnikatelský plán, který je určen pro ministerstvo pro místní rozvoj jako součást žádosti o koncesní listinu a podklad pro získání úvěru. Součástí je i marketingový a finanční plán.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 231 záznamů.   začátekpředchozí222 - 231  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.