Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení značky vinařské firmy
Kolomazník, Tomáš
Procesy zabývající se vlastnostmi značky a její správnou komunikací na trhu se označují řízení značky. Svým způsobem je to kombinace marketingu a psychologie. Zdůrazňováním hodnot a jejích benefitů se vytváří v mysli spotřebitele preference a asociace, které ovlivňují jeho rozhodování. Koncentrace zájmových skupin je ideálním místem k této prezentaci a zaujetí. Rozvoj internetu s sebou přinesl obrovské možnosti a překonává hranice lokálního dosahu sdělení. Boom sociálních sítí propojil obrovské množství lidí, čímž usnadnil sdílení informací. Kromě běžných marketingových nástrojů se podbízí virální marketing, který může dosáhnout exponenciálního šíření. Práce se zabývá kombinací těchto aspektů ve prospěch povědomí o značce rodinného vinařství. Vychází z analýzy a interpretace výsledků průzkumu včetně navržení komunikačního mixu a doporučení.
Možnosti využití nástrojů virálního marketingu pro podporu propagace fakulty
Dvořáček, Jan
Dvořáček, J. Možnosti využití nástrojů virálního marketingu pro podporu propagace fakulty. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato bakalářská práce se zabývá virálním marketingem ve vztahu k možnostem jeho využití pro propagaci Provozně ekonomické fakulty. V teoretické části jsou představeny klíčové pojmy z oblasti marketingu s důrazem na marketing virální. Praktická část práce je zaměřena na samotné vytvoření virálních videí pro Provoz- ně ekonomickou fakultu a jejich následnou analýzu a zhodnocení.
Virální a guerillový marketing v kultuře
Moudrá, Martina ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Diplomová práce Virální a guerillový marketing v kultuře vychází z definice virálu coby cesty šíření informací a guerilly jakožto přístupu k marketingu. Virální šíření sdělení je staré jako reklama sama, ale nová média sdílení informací poskytla další rozměr a kontext. Virální a guerillový marketing představují pro umělecké organizace nevyužitý potenciál, protože kultura může pro tyto účely využívat svou virální (šíření) a guerillovou povahu (boj za lepší svět, hledání momentu překvapení a nových cest prezentace). Výchozí tezi této diplomové práci, tedy, že tyto formy marketingu kultura nedostatečně využívá, potvrzuje rozbor publika umění, specifik arts marketingu v porovnání s marketingem zboží, definování silných a slabých stránek virálu i guerilly, aktivizace veřejného prostoru ve prospěch umění a v neposlední řadě i případové studie kampaní českých kulturních organizací a výzkum znalosti a užívanosti virálu.
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
JIROVSKÁ, Kristýna
Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných trendů marketingu na konkrétních příkladech kampaní uskutečněných v České republice a Spolkové republice Německo. Součástí bakalářské práce je dotazník, který se bude zabývat všeobecnou znalostí českých i německých občanů o guerilla a virálním marketingu a o uskutečněných kampaních s využitím těchto nových trendů, které probíhaly v České republice a Spolkové republice Německo. Na základě dotazníku pak dojde k vyhodnocení celkové úspěšnosti a povědomosti o jednotlivých kampaních.
Virální marketing Minulost současnost budoucnost
Nessipbekova, Zarina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce zkoumá virální marketing. A to minulé virální kampaně, současné virální kampaně, a zhodnocuje jejich aktuálitu. Práce snaží předpovědet rozvoj virálního marketingu na základě provedeného autorkou výzkumu.
Guerilla marketing in the banking sector
Bláhová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo posoudit vhodnost a účinnost marketingové komunikace (zkráceně GM) v bankovnictví u cílové skupiny mladých lidí. Dotazníkového šetření se zúčastnily dvě skupiny respondentů, Češi a Němci. Teoretická část obsahuje základy marketingové komunikace, včetně komunikačních trendů v bankovnictví ČR, popis GM a GM technik. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že GM komunikace vyvolá zájem a virální šíření u dané cílové skupiny. Poptávka po dalších informacích o bankovním produktě, po vyvolaném zájmu GM komunikací je výrazně vyšší u Němců než u Čechů.
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich aplikace na internetový obchod
Kroutil, Václav ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačními prostředky internetového obchodu Slusny.net. Jde o velice malý obchod, úzce specializovaný na prodej příslušenství pro moderní yoyování. Cílem práce je vytvoření a aplikace kampaně, která by zvýšila denní návštěvnost stránek a obchod tak zviditelnila. Práce popisuje komunikaci obchodu na sociálních sítích, registraci v internetových katalozích, reklamu v PPC systémech a také virální kampaň. V práci jsou popsány postupy aplikace jednotlivých nástrojů, jejich výhody a nevýhody, možnosti cílení. Data, která jsou výstupem měření aplikace Google Analytics srovnávají cenu vybraných nástrojů a také to, jak přispěly k cíli kampaně.
Využití virálního marketingu v komerčních komunikacích
Černý, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem virálního marketingu v rámci komerčních komunikací. První část popisuje měnící se prostředí komerčních komunikací a upozorňuje na nové trendy, jako jsou guerilla marketing, event marketing, product placement a využití nových technologií. Nový potenciál představují i sociální média, mezi která řadíme sociální sítě, blogy, sdílení multimédií a další. Druhá část přibližuje teorii virálního marketingu, jeho vznik a hlavní výhody i nevýhody. Zároveň nabízí strategii pro vytvoření virální kampaně, soustředí se na zásady pro využití virálních prvků s důrazem na Facebook, Twitter a užití videa. Třetí část zkoumá tři konkrétní české virální kampaně značek Aquila, T-Mobile a Fernet Stock. Navazuje kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkového šetření a kvalitativní, kde byla použita metoda diskusní skupiny. Obě části výzkumu poskytly užitečná data o chování české populace na internetu a jejich vnímání virálního marketingu.
Moderní metody marketingu
Harudová, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zameřuje na vytvoření komplexního marketingového programu šitého na míru rodinnému pekařství, s využitím vybraných trendů marketingu dnešní doby.
Struktura a využití Guerilla marketingu v praxi
Ertelt, Marek ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tošnar, Petr (oponent)
Diplomová práce na téma "Struktura a využití guerilla marketingu v praxi" se zabývá detailním rozborem jednotlivých guerilla marketingových směrů. S pomocí mnoha příkladů z praxe nachází doporučení pro využití jednotlivých směrů, v závislosti na typu společnosti. Zároveň tato práce nabízí tvorbu moderních pravidel pro zajištění efektivnosti a úspěchu guerilla kampaně. V neposlední řadě se také zabývá legislativní stránkou věci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.