Název: Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
Překlad názvu: New trends in marketing and comparision of their use in the Czech republic and the Federal Republic of Germany
Autoři: JIROVSKÁ, Kristýna
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: guerilla marketing; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingové nástroje komunikačního mixu; marketingový mix; nové trendy v marketingové komunikaci; virální marketing; communication mix; guerilla marketing; Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing tools of communication mix; new trends in marketing communication; viral marketing
Citace: JIROVSKÁ, Kristýna. Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/30204

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-154643


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet