Název:
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
Překlad názvu:
New trends in marketing and comparision of their use in the Czech republic and the Federal Republic of Germany
Autoři:
JIROVSKÁ, Kristýna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných trendů marketingu na konkrétních příkladech kampaní uskutečněných v České republice a Spolkové republice Německo. Součástí bakalářské práce je dotazník, který se bude zabývat všeobecnou znalostí českých i německých občanů o guerilla a virálním marketingu a o uskutečněných kampaních s využitím těchto nových trendů, které probíhaly v České republice a Spolkové republice Německo. Na základě dotazníku pak dojde k vyhodnocení celkové úspěšnosti a povědomosti o jednotlivých kampaních.The goal of this thesis is the introduction of marketing matters and especially new trends in marketing with a main focus on two particular new trends - guerilla and viral marketing. Description of selected marketing trends will be used on particular examples of campaigns in the Czech Republic and Germany. Next part of this thesis is a questionnaire that will be concerned with general knowledge of Czech and German citizens of guerilla and viral marketing and campaigns that were realised in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany. On the basis of the questionnaire there will be an evaluation of total success rate and cognizance of individual campaigns.
Klíčová slova:
guerilla marketing; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingové nástroje komunikačního mixu; marketingový mix; nové trendy v marketingové komunikaci; virální marketing; communication mix; guerilla marketing; Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing tools of communication mix; new trends in marketing communication; viral marketing Citace: JIROVSKÁ, Kristýna. Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/30204