Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Modelování a analýza vlivu ABS na chování vozidla
Holec, Dominik ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá brzdovým systémom ABS a jeho vplyvom na brzdnú dráhu vozidla. Práca obsahuje návrh, popis vývoja a testovanie simulačného modelu vo verifikačnom prostredí UPPAAL. Výsledný model je systémom navzájom komunikujúcich časovaných automatov. Analýza vlastností modelu je založená na metóde štatistického overovania modelu. Model umožňuje skúmať najmä priebeh a dĺžku brzdnej dráhy. Ostatné premenné ovplyvňujúce chovanie modelu, ktoré je možné sledovať sú sklz, koeficient trenia, odpor vzduchu, brzdná sila a rýchlosť vozidla. Je možné taktiež zistiť pravdepodobnosť, že vozidlo za zvolených podmienok zastaví do určitého počtu metrov a skúmať vplyv systému ABS na tieto výsledky.
Lokální větrání v průmyslových provozech
Brdečko, Radim ; Štětina, Josef (oponent) ; Charvát, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou lokálního větrání v průmyslových prostorech. Na začátku práce jsou uvedeny důvody, proč je větrání důležité. V kapitole uvedeny legislativní předpisy i technické požadavky, aby měl pracovník obecnou pohodu při práci. Dále je provedeno rozdělení druhů a typů lokálního větrání. Uvedená filtrace v provozovnách slouží jen k obecnému přehledu. V poslední kapitole je uvedena vhodnost lokálního větrání pro určitou technologickou operaci.
Automatické modální kladívko
Bomský, Michael ; Čala, Martin (oponent) ; Beneš, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a následně zkonstruovat řešení pro automatizaci modálního rázového kladívka, které se používá při vibrační (modální) analýze různých mechanických dílů. Při manuálním použití kladívka je téměř nemožné při každém úderu udeřit na stejné místo stejnou požadovanou rychlostí, a tudíž vyvolat stejnou požadovanou sílu. Automatizací tohoto procesu je možné dosáhnout přesných opakovatelných výsledků.
Pohybové schopnosti závodníků mládežnických kategorií ve vrhačských disciplínách hod kladivem a hod diskem
Bártová, Veronika ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Suchý, Jiří (oponent)
Úkolem výzkumné části diplomové práce je zjistit a porovnat úroveň pohybových schopností závodníků v hodu kladivem a hodu diskem, kteří jsou zařazeni do Sportovního centra mládeže (SCM). Testování probíhalo v listopadu v letech 2021 a 2022, účastnilo se celkem 50 závodníků v hodu kladivem a hodu diskem. Testová baterie se skládá z několika testů, zjišťujících úroveň rychlostních, explozivně-silových, i vytrvalostních schopností. Data jsou porovnána s hodnotící škálou, kterou vytvořil Český atletický svaz pro účely hodnocení testů. Výsledky byly mimo jiné porovnávány mezi sebou, když bylo zjišťováno, zda lepší úrovně pohybových schopností dosahují kladiváři či diskaři nebo závodníci v dorostenecké či juniorské kategorii. Z výsledků výzkumu vyplývá, že valná většina závodníků dosahuje průměrné úrovně schopností, které byly testovány. Testy dále ukázaly, že poměrně velké procento závodníků (okolo 20 %) jak z řad kladivářů, tak diskařů, vykazuje podprůměrnou úroveň explozivně-silových schopností dolních končetin, která se potvrzuje jako důležitá pro výkon ve vrhačských disciplínách, což dokazuje další část výzkumu. V testech dosáhli lepší úrovně diskaři v kategorii mužů, u žen byl výsledek nerozhodný. V obou kategoriích pak dosahovali lepších výsledků závodníci juniorské kategorie. KLÍČOVÁ SLOVA...
Rychlost vlaků v kolejových spojeních
Horák, Matouš ; Jacura,, Martin (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rychlostí vlaků v železničních stanicích. Jsou popsány parametry, na kterých rychlost závisí, tedy i vliv zabezpečovacího zařízení a trakčních schopností hnacích vozidel. V praktické části je popsáno přímé měření, včetně kritérií pro výběr lokalit. Následuje simulace v programu OpenTrack. Na závěr je provedeno srovnání obou metod.
Měření pohybu auta na autodráze Carrera
Šíma, Vojtěch ; Malaník, Petr (oponent) ; Rydlo, Štěpán (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout měřící zařízení, které umožní při pohybu auta na autodráze Carrera měřit veličiny jako rychlost, zrychlení a dostředivou sílu. Pro měření tak bude vytvořen vestavěný systém, kde hlavním výsledkem je pak deska plošného spoje, která byla vytvořena a osazena podle schématického návrhu složeného z aktuálně dostupných elektronických součástek. Při pohybu po autodráze pak jsou na základě implementovaného programu zaznamenávána data, která jsou ukládána na paměťové médium a následně zpracovávána pro vhodnou vizuální prezentaci. Na základě těchto získaných dat je pak možné analyzovat jak se model chová při pohybu na autodráze a jaké faktory mají na tento pohyb vliv.
Telemetry System For Rc Airplane With Navigation
Orolin, Jakub
This project is focused on design of telemetric system for radio controlled aircraft. The output of the system will be relevant flight data such as velocity, altitude, direction of flight, rotation or geographical position on the map. Furthermore, the system will be able to check all internal board status parameters. All these parameters will be displayed in real time in the receiving station, which will include voice navigation for landing. Another part of the receiving station will be flight recorder or a database used for registration of particular information and post- flight analysis.
Měření okamžité rychlosti vozidel
Schoř, Zdeněk ; Richter, Miloslav (oponent) ; Honec, Peter (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením okamžité rychlosti vozidel. První část tvoříteoretický rozbor s přehledem měřících zařízení, které se v současnosti používají.Druhá část práce je zaměřena na vytvoření metody měření rychlosti vozidel v běžnédopravní situaci. Měření je založeno na základě zpracování digitálního obrazového zá-znamu z kamery a určení pohybu v obraze. K určení pohybu v obraze se používá detekceregistrační značky a v práci jsou vysvětleny i další možné metody pro budoucí zlepšení.Vytvořená měřící metoda využívá ke kalibraci obrazové scény vozidlo o známých roz-měrech. K detekci registrační značky v obraze a ke kalibraci je použito programovacíprostředí MATLAB.V práci je provedeno testovací měření, které je porovnáno s jinou referenční metodouměření rychlosti.Účelem této práce je pomocí navržené metody snížit náklady při měření rychlosti vozidela přispět k bezpečnosti a plynulosti na silnicích.
Zásuvný modul systému JIRA pro automatické přiřazování tiketů
Kučerová, Pavla ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje tvorbě zásuvného modulu pro systém JIRA společnosti Atlassian. Modul byl vytvořen na základě požadavků reálně společnosti a dodáván jako projekt, odpovídající firemním procesům. Hlavními cíli bylo v souladu s pravidly společnosti rozšířit funkcionalitu používaného systému a souběžně navrhnout úpravy procesu dodání projektu pro projekty podobného typu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.