Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Frankfurtský knižní veletrh 2015
Žižková, Štěpánka
V rámci návštěvy mezinárodního knižního veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem ve dnech 14. – 16. 10. 2015 proběhla úspěšná jednání s představiteli nakladatelství John Wiley & Sons, Elsevier Science, Springer Verlag a SAE international a bylo získáno velké množství zajímavých poznatků na doprovodných přednáškách.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Marketingový potenciál veletrhů se současným uměním
Zbořilová, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingový potenciál veletrhů se současným uměním. Cílem práce bylo analyzovat potenciál veletrhů se současným uměním, zda je pro české galerie výhodné se na veletrzích se současným uměním prezentovat. Co jim daná prezentace přináší, je analyzováno komparací rozhovorů s galeristy. Práce se zabývá postavením veletrhu jako jedním z nástrojů komunikačního mixu, který slouží k naplňování marketingových a komunikačních cílů. Vpráci jsou představeni jednotliví účastníci trhu s uměním. Je provedena analýza účasti české galerie na veletrhu se současným uměním. Jsou identifikovány bariéry účasti českých galerií a navrženo zmírnění či odstranění těchto bariér.
Frankfurtský knižní veletrh 2014
Sudová, Miroslava ; Žižková, Štěpánka
V rámci návštěvy mezinárodního knižního veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem ve dnech 8. – 10. 10. 2014 proběhla úspěšná jednání s představiteli nakladatelství John Wiley & Sons a Springer Verlag a bylo získáno velké množství zajímavých poznatků na doprovodných přednáškách.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Specifika marketingové komunikace v Německu a Švýcarsku zaměřené na veletrhy
Janda, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Exnerová, Kamila (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat specifika veletržního průmyslu v Německu a Švýcarsku. Dále zjistit efektivitu a perspektivu veletrhů. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola vymezuje veletrhy jako nástroj marketingové komunikace. Druhá kapitola se věnuje opodstatnění veletrhů ve smyslu stručného popsání historie, typů veletrhů a jednotlivých pohledů vystavovatelů a návštěvníků. Třetí kapitola popisuje koncept veletrhu ze strany organizátora i vystavovatele. Cílem čtvrté a páté kapitoly je popis německého a švýcarského veletržního průmyslu. Poslední šestá kapitola je zaměřena na perspektivu veletrhů.
Vliv veletrhů a kongresů na budování image destinace ČR.
Vokounová, Barbora ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
V této práci je provedena analýza vlivů kongresů a veletrhů na image destinace, a to především s využitím poznatků marketingu v oblasti značek a image. Dále je využita teorie cestovního ruchu a destinačního marketingu. V navrženém interdisciplinárním přístupu představují veletrhy a kongresy faktory, které skrze různé zprostředkovatele ovlivňují image destinace. Kromě přímých obecných přínosů jsou v práci popsány proměnné, které se podílejí na transferu image veletrhů a kongresů na image destinace. Je identifikována skupina, u které se vlivy projevují nejsilněji. Pohled na současný stav veletržního a kongresového průmyslu a příklady z praxe pak demonstrují přenos asociací. Na základě získaných teoretických i praktických poznatků jsou v práci navržena opatření, která by mohla napomoci rozvoji veletržního a kongresového odvětví a zároveň mohla přispět k zesílení jeho pozitivních vlivů na image destinace.
Význam oborových veletrhů pro malé a střední strojírenské firmy
Černohousová, Anežka ; Říha, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá významem veletrhů a výstav pro konkrétní společnost působící ve strojírenství. Hlavním cílem je zjistit, zda pro malou až střední firmu v odvětví flexible packakingu mají veletrhy a výstavy v současné době stále ještě význam. Teoretická část se zabývá poznatky, které s problematikou využití veletrhů a výstav souvisí. V praktické části je proveden stručný popis společnosti a popis realizace veletrhu. Na konci této části jsou na reálném příkladu spočítány měřitelné ukazatele úspěšnosti, které jsou podrobně popsány v teoretické části. Závěr na základě prostudování problematiky a výpočtu ukazatelů hodnotí důležitost veletrhů a výstav pro malou a střední firmu působící na trhu business-to-business ve strojírenství.
Role akademických veletrhů v marketingovém mixu školy
Rešlová, Pavlína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na školní veletrhy. Obsahuje posouzení, jaké místo zaujímají v marketingovém mixu. Práce se zabývá otázkou, proč je vhodné marketingové řízení školy. Nastiňuje složky, které jsou zahrnuty při vystavování na veletrhu. Součástí obsahu je zhodnocení jednoho z akademických veletrhů a posouzení, jak si zde stojí Vysoká škola ekonomická konkrétně Fakulta managementu.
Výstavy a veletrhy z pohledu malých a středních podniků
Domorádová, Lucie ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Hedbávný, Miroslav (oponent)
V současné době obor výstavnictví stejně jako celá ekonomika čelí celosvětové finanční a ekonomické krizi. Organizátoři veletrhů se tak děsí masivního úbytku vystavovatelů z důvodů škrtů výdajů na propagaci, a tím i odmítnutí účastí na veletrzích. Je však třeba si uvědomit, že veletrhy nabízejí prezentaci co nejširšího sortimentu a firem z daného oboru na jednom místě a v jednom čase a jsou tak mnohdy účinnější než velkolepé a finančně náročné marketingové kampaně, které se mohou minout účinkem.
Výstavy a veletrhy jako nástroj marketingových komunikací
Nováková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Výstavy a veletrhy zaznamenávají v celosvětovém měřítku nepřetržitý růst. Představují prostředek, díky kterému dochází ke shromažďování lidí podobných či stejných zájmů na jednom určitém místě v předem vymezeném časovém prostoru. Představují osvědčený nástroj marketingové komunikace, který v souvislosti s okolním dynamickým, technologickým a technickým rozvojem bude v rámci ostatních nástrojů stále více v centru pozornosti. Cílem práce je provedení analýzy výstav a veletrhů z hlediska marketingových komunikací a možnosti jejich využití do budoucnosti. Praktická část je zaměřena na aplikaci teoretických znalostí na konkrétním příkladě společnosti Výstaviště v Lysé nad Labem. Záměrem tohoto úseku je zhodnocení výstaviště v Lysé nad Labem jako možného prostředku prezentace podnikatelů v regionu. Hlavním přínosem této bakalářské práce by mělo být zhodnocení výstav a veletrhů jako možného nástroje marketingových komunikací, analýza současné situace ve výstavnictví a zhodnocení výstaviště v Lysé nad Labem.
Veletrhy a výstavy jako součást exportní strategie českých firem
Vondruška, Jaroslav ; Lukáš, Zdeněk (vedoucí práce) ; Cibulková, Iveta (oponent)
V práci je uvedeno základní členění a obecná problematika veletrhů a výstav. Pozornost je věnována jejich postavení v marketingu a v pronikání na zahraniční trhy. Cílem práce je usnadnit vystavovateli výběr veletrhu, přičemž důraz je kladen na zahraniční akce a jejich rozdělení, s ohledem na vývoj a výzvy českého exportu. Práce rozebírá i podporu pro vystavovatele z prostředků státu a EU.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.