Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza reklamního trhu automobilových značek
Rešlová, Pavlína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce pojednává o reklamních výdajích hlavních automobilových značek, které jsou dále porovnávány s jejich prodejností. Odráží se od strategického marketingového procesu a nastiňuje složky reklamy. Cílem práce je ověřit, zda investice do televizní reklamy zásadně a přímo ovlivňují prodejnost automobilů, či se objevují i jiné faktory.
Role akademických veletrhů v marketingovém mixu školy
Rešlová, Pavlína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na školní veletrhy. Obsahuje posouzení, jaké místo zaujímají v marketingovém mixu. Práce se zabývá otázkou, proč je vhodné marketingové řízení školy. Nastiňuje složky, které jsou zahrnuty při vystavování na veletrhu. Součástí obsahu je zhodnocení jednoho z akademických veletrhů a posouzení, jak si zde stojí Vysoká škola ekonomická konkrétně Fakulta managementu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Rešlová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.