Název: Role akademických veletrhů v marketingovém mixu školy
Překlad názvu: The Role of Academical Trade Fair in Marketing Mix of School
Autoři: Rešlová, Pavlína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Gaudeamus 2010; marketingový mix; veletrhy; fairs; Gaudeamus 2010; marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26587

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75396


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet