Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Název práce v čj: Komunikace školy a rodiny v základním vzdělávání
Boliková, Kateřina ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací školy a rodiny v základním vzdělávání. Jejím cílem je formulovat návrhy k zefektivnění komunikace s rodiči. Práce se dělí na teoretickou a výzkumnou část. Praktická část charakterizuje klíčové pojmy. Interpretuje zakotvení pojmu rodiče v kurikulárních dokumentech a legislativě. Soustředí se na iniciativy a programy akcentující spolupráci školy a rodiny, především na projekt Rodiče vítáni a vzdělávací program Začít spolu. Popisuje formy této spolupráce mezi subjekty a jejich vzájemná očekávání. Výzkumná část zkoumá spokojenost rodičů a užívané komunikační strategie na škole, v níž bylo realizováno výzkumné šetření. Výzkum využívá kvalitativních i kvantitativních metod - především dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Výsledky toho šetření jsou podrobeny analýze. Na jejím základě jsou zformulovány návrhy k zefektivnění komunikace s rodiči. Za efektivní formu komunikace je považována taková, která je vedena jasně a systematicky, předem daným komunikačním kanálem. Taková komunikace může výrazně podpořit spolupráci školy a rodiny. Klíčová slova komunikace, spolupráce, škola, rodina, očekávání, rodiče, Začít spolu, Rodiče vítáni
Zjištění očekávání a naplnění seberealizace osob s míšní lézí na vodácké turistické akci
Langová, Denisa ; Pavlová, Ilona (vedoucí práce) ; Hošková, Blanka (oponent)
Cíl práce: Cílem diplomové práce je analýza dotazníkového šetření před a po realizaci vodácké turistické akce s osobami s míšní lézí, i se zahrnutím formulace doporučení pro praxi, které z tohoto šetření vyplynou. Jak případně odstranit rozpory v očekávání či možné bariéry v realizaci vlastní akce. Získané výsledky poukáží na vnímání celé akce a také na trendy v organizaci vodáckých akcí pro osoby s míšní lézí. Předpokládám, že vlastní výzkum odkryje potenciál kladných emocí a motivaci každého nového účastníka pro seberealizaci na outdoorových akcích. Porovnání výsledků mého výzkumu s výzkumy zabývající se podobnými tématy zkoumání. Metodika: teoreticko-empirická práce kvalitativního charakteru s využitím metod sběru dat: polostrukturovaný dotazník vlastní konstrukce, dotazník STAI. Počet účastníku 7, věk 18 a více (dle přihlášení na kurz), předpokládá se účast osob s míšní lézí, kteří již tento kurz absolvovali v minulých letech a také účast zájemců, kteří dosud na kurzu splouvání řeky nebyli účastni a dojde k porovnání jejich zkušeností a očekávání. Klíčová slova: míšní léze, očekávání, kompenzační vybavení, asistence, wilderness terapie, outdoroové pobyty - splouvání řeky
Sparse restricted perception equilibrium
Audzei, Volha ; Slobodyan, Sergey
V této práci zkoumáme výběr modelu v rámci omezené racionality a dopad měnové politiky narovnovážnou volbu prognostických modelů. Používáme koncept řídké racionality (který v ne-dávné době vypracoval Gabaix, 2014), v němž je nákladné věnovat pozornost všem možným proměnným a ekonomické subjekty mohou svojí volbou nadhodnocovat či podhodnocovat konkrétní proměnné, nebo dokonce některé z nich zcela vynechat. Hlavní otázkou je, zda zprvu chybně specifikovaná rovnováha (Restricted Perceptions Equilibrium, RPE) je v souladu s rovnovážnou volbou řídkých vah, které popisují přiřazení pozornosti různým proměnným subjekty v rámci RPE. V jednoduchém novokeynesiánském modelu docházíme k závěru, že subjekty se drží svého prvotního chybně specifikovaného prognostického modelu AR(1), je-li měnová politika méně agresivní nebo se inflace stane perzistentnější. V parametrickém prostoru rovněž nacházíme oblast, kde subjekty považují za výhodné nevěnovat pozornost žádné proměnné.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Hodnotenie kvality poskytovaných služieb vo vybraných reštauračných zariadeniach
Tuka, Štefan
Hlavním cílem bakalářské práce je vyhodnocení kvality poskytovaných služeb ve vybraných restauračních zařízeních. Hodnocení těchto zařízení je založeno na primárním výzkumu, kterého se zúčastnili zákazníci. Zákazníci hodnotili jejich očekávání od poskytnuté služby, a také spokojenost s poskytnutou službou. Pro vyhodnocení jsou použité diference, prostřednictvím kterých je zjištěno, zdali očekávání zákazníků bylo naplněné. V bakalářské práci je také zkoumaná existence vztahu mezi jednotlivými faktory kvality a celkovou spokojeností zákazníků
Školní družina z pohledu rodičů a dětí
Bendová, Anna ; Ortová, Marie (vedoucí práce) ; Kaplánek, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tím, jak rodiče a děti vnímají školní družinu ZŠ a MŠ generála Františka Fajtla DFC v MČ Praha - Letňany a co od ní očekávají. Praktická část nejprve zjišťuje formou dotazníku úroveň povědomí rodičů o fungování školní družiny, a zda jsou jejich očekávání naplněna. Dále se soustřeďuje na vnímání pozitiv a negativ školní družiny z pohledu dětí, které ji navštěvují. Teoretická část shrnuje obecné normativní cíle, poslání, funkce a personální podmínky chodu školní družiny a představuje konkrétní provozní podmínky fungování zkoumané školní družiny, která je zkoumána v praktické části. Diskutována je také otázka vzájemné spolupráce vychovatele a rodiče. V závěru práce popisuje výsledky praktické části, formuluje očekávání rodičů a dětí, a porovnává je s teoretickými poznatky a možnostmi realizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.