Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu
Dražil, Michal ; MBA, Zdeňka Vašíčková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánu konkrétní společnosti. První část diplomové práce se věnuje teoretickým východiskům z oblasti marketingu. Druhá, analytická část charakterizuje vybranou společnost a popisuje současný stav jejího marketingového plánu. Praktická část diplomové práce je zaměřena na kritické zhodnocení stávajícího marketingového plánu a navrhnutí jeho nového řešení za účelem dosažení vyšší efektivnosti marketingu.
Marketingový plán vybrané firmy
KOMÁRKOVÁ, Hana
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit vybrané firmy a navrhnout pro ni marketingový plán. Část práce popisuje teoretické pozadí týkající se marketingového plánování a rozboru jednotlivých částí marketingového plánu. Následně se věnuje praktickému vytvoření marketingového plánu pro dané období. Na základě provedených analýz jsou stanoveny marketingové cíle a marketingová strategie podniku. Dále jsou zhodnoceny prvky současného marketingového mixu a doporučeny návrhy na jejich zlepšení. Následuje vypracování programu plánovaných aktivit, vyčíslení rozpočtů a vymezení způsobů kontroly plnění marketingového plánu. Práce dbá především na to, aby byl marketingový plán pro vybranou firmu použitelný v praxi.
Marketingový plán vybraného podniku cestovného ruchu – reštaurácia Aura
Repčíková, Andrea ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Predmetom diplomovej práce je vytvorenie marketingového plánu pre reštauráciu nachádzajúcu sa na Slovensku, konkrétne reštauráciu Aura. Práca je rozdelená do dvoch celkov. Prvým je teoretické vymedzenie základných pojmov marketingového plánovania. Druhú časť tvorí samostatný marketingový plán, ktorého súčasťou je okrem iného PESTLE analýza Slovenskej republiky, analýza vnútorného prostredia firmy a nakoniec stanovenie marketingových cieľov a špecifických stratégií k ich dosiahnutiu.
Marketingové řízení firmy
Bouchalíková, Aneta ; Mlčoch, Miroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou úrovně marketingových činností firmy. Obsahuje zjištění současného stavu zemědělské firmy a návrhy ke zvýšení účinnosti marketingových nástrojů, které povedou k upevnění postavení na trhu.
Návrh marketingového plánu
Kovář, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je marketingový plán pro české zastoupení Ford Motor Company. Zabývá se upevněním pozice modelu Mondeo vůči konkurenci ve střední třídě vozů a zvýšením jeho prodejů. Pojednává o podmínkách značné konkurence a tlaků na stále vyšší standard vozidel.
Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness
Rašovská, Aneta ; Nejezchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v podmínkách rostoucí konkurence a stále se zvyšujících tlaků na inovační schopnosti podniků, na schopnost rychlé reakce na neustále se měnící požadavky zákazníků, na rostoucí tlaky ze strany konkurence.
Návrh marketingové strategie
Lukášová, Jana ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce"Návrh marketingové strategie" je zanalyzování podniku Trade Lukáš s. r. o. a návrh jeho marketingové strategie. První část této práce je zaměřena na teoretická východiska marketingu a postupu tvorby marketingové strategie. Následující část práce popisuje a analyzuje daný podnik. Třetí část obsahuje návrhy a doporučení pro podnik, které vyplynuly z analytické části.
Marketingové plánování ve veřejné správě
Vařbuchta, Petr ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketing, konkrétně marketingové plánování aplikované do prostředí veřejné správy v rámci územní samosprávy. Teoretická část se věnuje veřejné správě, základním prvkům marketingu a marketingu užitému v prostředí veřejné správy. Praktická část se zabývá analýzou územně samosprávného celku, výzkumy zaměřenými na jeho obyvatele a zákazníky a návrhem marketingového plánu.
Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží
Šulc, Martin ; Zámečníková, Eva (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží" je na základě teoretických východisek navrhnout systém, který generuje marketingový plán ze zadaných vstupních údajů. Důležitým požadavkem na tento systém je, respektovat zaměření firmy, která podniká v oboru informačního zboží. Práce obsahuje detailní návrh prototypu systému, u kterého je kladen důraz na uživatelskou přívětivost a komplexnost vzhledem k šíři analyzované problematiky. Návrh dále obsahuje možnosti a omezení, které z daného řešení vyplývají. Navržený prototyp je úspěšně implementován. Práce dále zahrnuje demonstraci všech implementovaných funkcí a popis možností vylepšení, které vedou k jeho využití i v jiných oblastech podnikání, než je trh informačního zboží.
Studie proveditelnosti, jako součást marketingového řízení stavebního projektu
Lhota, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na marketingové plánování v rámci studie proveditelnosti. Cílem této práce je poukázat na propojení marketingového plánování se studií proveditelnosti a na základě teoreticky získaných znalostí zapracovat marketingový plán do studie proveditelnosti. A zároveň tento marketingový plán aplikovat na modelovém investičním záměru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.