Název: Návrh marketingového plánu
Překlad názvu: Proposal of Marketing Plan
Autoři: Kovář, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cíl; konkurence; marketingové plánování; marketingový mix; reklama; segmentace trhu; standard; Swot analýza; advertising and promotion; competition; market segmentation; marketing mix; marketing planning; standard; Swot analysis; target

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3708

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246057


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet