Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kulturní centrum Brno
Schneiderová, Petra ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh novostavby polyfunkčního kulturního centra v Brně na ulici Údolní. Řešené území se nachází naproti Obilnému trhu. V rámci ateliérového předmětu AG33 byla již vypracována studie na dané téma, která je tímto projektem rozšířena o Dokumentaci pro stavební povolení a Dokumentaci pro provádění stavby. Principem návrhu je propojení Obilného trhu a hradu Špilberk. Objekt svými pochozími rampami a terasou navazuje na pěší trasy parku a pomyslně je propojuje se svahem pod hradem. Budova má sloužit převážně pro kulturní akce a zájmové činnosti. Prostory jsou řešeny variabilně – lze je přizpůsobit různým činnostem. Hlavní hmotu objektu tvoří dva koncertní sály, kavárna a tělocvična. V přidružené části objektu se nachází prostory pro zájmové kroužky, zkušebna a zázemí koncertních sálů a technické místnosti. Objekt se nachází na svažitém pozemku a je částečně zasazen do terénu. Vzniklé prostory bez přirozeného osvětlení a větrání jsou využity jako technické místnosti a sklady.
Volný čas a zájmy žáků 1. stupně základních škol se zaměřením na sport
Karatidis, Petros ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Sekot, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem Volný čas a zájmy žáků 1. stupně základních škol (tedy 3. a 5. třída) se zaměřením na sport. Cílem předkládané bakalářské práce je identifikovat různé směry aktivit volného času, jež jsou primárně určeny žákům mladšího školního věku, tedy dětem navštěvujícím 3. a 5. ročník základních škol, se zaměřením na sport, i zařízení pro výchovu dětí ve volném čase. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů vztahujících se k tématu volného času, na historické souvislosti při vývoji volného času i na samotné volnočasové aktivity s bližším zaměřením na sportovní aktivity. Praktická část se zaměřuje formou kvantitativního výzkumu na průzkum mapující volný čas a zájmy žáků 1. stupně základních škol se zaměřením na sport. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Volnočasové a zájmové aktivity žáků škol pro sluchově postižené
Kutilová, Ludmila ; Komorná, Marie (vedoucí práce) ; Hudáková, Andrea (oponent)
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá vymezením pojmu volný čas a představením nejznámějších volnočasových institucí a organizací v České republice. Dále vymezuje specifika trávení volného času sluchově postižených lidí, zvláště pak dětí a mládeže. Stručně popisuje typy volnočasových aktivit, které jsou nabízeny ve školách a organizacích pro sluchově postižené v několika městech. V praktické části jsou zpracována data z dotazníkového šetření. Pozornost je také věnována rozdílu trávení volného času internátních a neinternátních žáků škol, které byly do šetření zapojeny.
Volnočasové a zájmové aktivity žáků škol pro sluchově postižené
Kutilová, Ludmila ; Komorná, Marie (vedoucí práce) ; Hudáková, Andrea (oponent)
7 Abstrakt Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá vymezením pojmu volný čas a představením nejznámějších volnočasových institucí a organizací v České republice. Dále vymezuje specifika trávení volného času lidí se sluchovým postižením, zvláště pak dětí a mládeže. Stručně popisuje typy volnočasových aktivit, které jsou nabízeny ve školách a organizacích pro sluchově postižené v několika městech. V praktické části jsou zpracována data z dotazníkového šetření. Pozornost je také věnována rozdílu trávení volného času internátních a neinternátních žáků škol, které byly do šetření zapojeny. Klíčová slova Volný čas, volnočasové aktivity, volnočasové instituce a organizace, zájmová činnost, žák se sluchovým postižením, organizace pro sluchově postižené žáky, škola pro sluchově postižené žáky, internát.
Výuka hry geocaching v rámci volnočasových aktivit žáků na základních školách
Kittler, Jan ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Šafránek, Jiří (oponent)
Název: Výuka hry geocaching v rámci volnočasových aktivit na základních školách Cíle: Cílem práce je prosadit hru geocaching jako organizovanou zájmovou činnost pro žáky druhého stupně základních škol. Nabídnout účastníkům aktivitu, kterou se naučí využívat ve svém volném čase. Metody: Výzkumným souborem bylo celkem 32 žáků druhého stupně základních škol Prahy 4 a Prahy 9. S každou skupinou byl přítomen pedagogický pracovník, který provázel žáky ve čtyřech teoretických i praktických lekcích po dobu jednoho měsíce. Metodou pro získávání dat bylo použito dotazníkové šetření a rozhovor s pedagogickými pracovníky. Dotazník byl účastníkům předložen před zahájením projektu a pak znovu měsíc po jeho ukončení. Rozhovor s učiteli byl uskutečněn pouze po intervenci. . Výsledky: Výsledky práce poukazují na to, že účastníci projektu by se v budoucnu rádi zúčastnili zájmového kroužku s náplní hry geocaching. Celkově se ve volném čase této aktivitě věnuje asi čtvrtina dotazovaných, ale pouze 6 % z nich se jí věnovalo po intervenci. Vlivem působení intervenčního programu nenastala průkazná změna naměřených hodnot získaných od účastníků po ukončení projektu. Klíčová slova: GPS, hra, zájmová činnost, volný čas, geocaching
"Frajer" vs. "vynálezce"
Hrdina, Jan ; Doubek, David (vedoucí práce) ; Levínská, Markéta (oponent)
Práce pojednává o vývojových typech chlapců ve čtvrté třídě základní školy. Je rozdělena na dvě části. V teoretické části se zabývám možnými důvody vzniku vztahu (kamarádství) mezi chlapci, a to z hlediska sociální psychologie, socio-kulturního a psychologického. V empirické části, která je založena na mém pozorování školní třídy, je podrobně popisována struktura vztahů mezi chlapci. Cílem empirické části je popsat jednotlivé chlapce s ohledem na jejich vzhled, zájmy, rodinné zázemí a hry, které ve třídě rádi hrají a podle těchto kategorií je rozdělit do určitých skupin. Třídním hrám se věnuji v samostatné části práce. Na základě pozorování byly vykonstruovány čtyři chlapecké skupiny, z nichž každá má vlastní charakteristiku a její členové se vyznačují specifickými zájmy a přístupem ke třídnímu kolektivu. Dané skupiny vznikly na základě vzájemných sympatií, podobných vlastností chlapců a jejich přístupu ke škole. Tyto výsledky jsou rozvedeny v závěru práce.
Mimoškolní zájmová činnost u dětí v dětském domově
Kříženecká, Monika ; Veverka, Jiří (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Název : Mimoškolní zájmové činnosti u d tí a mládeže v d tském domov Autor: Monika K íženecká Katedra: Katedra pedagogiky Vedoucí: Mgr. Ji í Veverka Abstrakt: Pracuji na základní škole speciální jako asistent pedagoga a vychovatel. Posláním mé práce je pomáhat vyučujícímu s výukou a co nejvíce napl ovat princip individuálního p ístupu k žák m. Dále se také jako pedagog volného času snažím nabídnout co nejlepší mimoškolní a volnočasové aktivity a vyplnit volný čas dít te tak, aby bylo spokojené. Ve své práci se budu zabývat mimoškolní zájmovou činností u d tí v d tském domov , názory a postoji k danému tématu nejen d tí, ale i ve ejnosti. Klíčová slova: volný čas, zájmová činnost, d tský domov, dít , mládež

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.