Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Házená a národní házená - sporty podobné i rozdílné
Krátká, Simona ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá házenou, národní házenou a rozdíly mezi těmito sporty. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vypsání základních informací o házené a národní házené, výčtem zásadních historických fakt, popisuje pravidla a hlavní rozdíly mezi těmito sporty. Praktická část práce je zaměřena na interpretaci výsledků zjištěných z kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na znalosti respondentů o házené a národní házené. Klíčová slova: Házená, národní házená, historie, pravidla, zásadní rozdíly.
Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu
Hynečková, Klára ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent)
Název: Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu Cíle: Cílem práce je zhodnotit úroveň házenkářských dovedností na vybraných školách v Praze. Pro srovnání efektivity výuky byla vybrána škola, kde je výuka házené zařazována pravidelně, a škola, kde je zařazována nárazově nebo kde vůbec není zařazována. Metody: Jedná se o kvalitativní výzkum. K získání potřebných výsledků jsme použili metodu pozorování. Hodnocení bylo provedeno pomocí numerických škál, které obsahují verbální charakteristiku. Výsledky: U sledované třídy jsme zjistili, že pravidelná výuka házené v tělesné výchově vede k lepšímu osvojování vybraných herních dovedností v házené. Klíčová slova: Házená, herní činnosti jednotlivce, didaktika, tělesná výchova
Marketingová komunikace HC Talent Plzeň
Pašková, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Talent Plzeň Cíle: Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace s fanoušky házenkářského klubu Talent Plzeň navrhnout nová opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace klubu. Dílčím úkolem práce je na základě provedených rozhovorů a zjištěných informací vymezení předností a nedostatků v marketingové komunikaci klubu. Metody: V této bakalářské práci jsou využity metody kvalitativního charakteru. Mezi využívané metody patří analýza příslušných dokumentů, billboardů, plakátů, webových stránek atd., pozorování a polo strukturované rozhovory s jedním ze spolumajitelů a manažerem klubu a vybranými diváky utkání. Výsledky: Analýza současné marketingové komunikace s fanoušky HC Talent Plzeň odhalila určité přednosti a nedostatky, na základě kterých je vytvořen návrh marketingové komunikace pro sezónu 2015/2016. Výsledkem práce je návrh vycházející z reálných možností klubu, aktuálních trendů v moderním sportovním marketingu a dění ve společnosti. Klíčová slova: marketing, komunikační plán, komunikační mix, házená
Vliv místa utkání na úspěšnost střelby v házené
Klimt, Václav ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent)
Název: Vliv místa utkání na úspěšnost střelby v házené. Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, zda místo, kde se utkání odehrává, ovlivňuje úspěšnost střelby z jednotlivých hráčských prostorů, a také celkovou úspěšnost střelby vybraného družstva. Dalším cílem bylo zjistit, zda má místo vliv na výsledek utkání. Metody: V naší práci jsme použili pro sběr dat metody přímého pozorování, nepřímého pozorování a analytickou metodu. Výsledky byly zpracovány pomocí Mann Whitneyho testu, Wilcoxonova testu a Mc Nemarova testu. Výsledky: Zjistili jsme, že místo ve kterém se utkání odehrává nemá vliv na celkovou procentuální úspěšnost střelby vybraného družstva. Také nebylo statisticky prokázáno, že místo ovlivňuje procentuální úspěšnost střelby ani z jedné ze základní prostor hráčských funkcí pro útok. Klíčová slova: házená, střelba, procentuální úspěšnost, místo, herní výkon
Reklama a propagace v házenkářských soutěžích
Pelikán, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá reklamou a propagací v průběhu sportovních utkání. Cílem práce je na základě pozorování a analýzy dokumentů zmapovat současný stav využívání prostředků reklamy a propagace v průběhu sportovních utkání házenkářských soutěží a následné navržení a doporučení změn. V teoretické části práce jsou nejprve vysvětleny základní pojmy jako je marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich využití ve sportu, především jde o reklamu a podporu prodeje. V praktické části se práce zabývá organizací házenkářských soutěží v ČR. Následuje analýza prostředí vybraných týmů a jejich hal. Dále jsou zde rozebrány jednotlivé nástroje reklamy a podpory prodeje s ohledem na výsledky výzkumu. V závěru práce jsou poté zhodnoceny výsledky a navrženy změny a doporučení. Klíčová slova Házená, haly, marketing, komunikace, propagace, reklama, podpora prodeje
Zhodnocení nejčastějších úrazů u házenkářek MOL ligy a 2. ligy žen v České republice
Ragulová, Michaela ; Pavlů, Dagmar (vedoucí práce) ; Novotná, Irena (oponent)
Název: Zhodnocení nejčastějších úrazů u házenkářek MOL ligy a 2. ligy žen v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení nejčastějších úrazů u házenkářek hrající v sezóně 2017/2018 nejvyšší soutěž v České republice - MOL ligu a třetí nejvyšší soutěž v České republice - 2. ligu žen. Dalším cílem mé práce bylo zjistit, zda jednotlivé týmy mají ve své tréninkové jednotce zařazené regenerační a kompenzační cvičení a jestli je v týmu přítomný fyzioterapeut či nikoli. Metody: Jako metodu ke sběru dat jsem si zvolila formu nestandardizovaného dotazníku. Dotazník byl rozeslán mezi všechny hráčky obou soutěží, které jsou uvedené výše. Celkem bylo analyzováno 112 dotazníků. Výsledky: Z výsledků je patrné, že mezi nejčastější poranění patří zranění oblasti hlezna. Celkem 56,3 % respondentek utrpělo poranění hlezna, dalším nejčastějším zraněním bylo poranění oblasti rukou (50,9 %) a kolenou (46,4 %). Menší skupinu poranění tvořilo zranění oblasti obličeje, hlavy, ramenou a loktů. Křídla a spojky měly nejčastější zranění v oblasti hlezna, naopak střední spojky, pivoti a brankáři v oblasti rukou a kolenou. Klíčová slova: házená, regenerace a kompenzace ve sportu, úrazy ve sportu, úrazy v házené, prevence, fyzioterapie ve sportu
Stabilizační trénink s neuroortopedickou pomůckou Propriomed v házené
Marešová, Iveta ; Rašev, Eugen (vedoucí práce) ; Kučerová, Ilona (oponent)
Název: Stabilizační trénink s neuroortopedickou pomůckou Propriomed v házené Cíl: Cílem práce je objektivizace vlivu krátkodobého a dlouhodobého cvičení s Propriomedem na přesnost hodu u hráček házené se současným pozorováním změn hodnot rychlosti hodu. Metody: Podstatou experimentu bylo zaznamenání hodnot přesnosti a rychlosti hodů do čtyř terčů umístěných v rozích brány, a to vždy před a po dané intervenci. Těmi byly běžná tréninková jednotka bez cvičení s Propriomedem, cvičební jednotka s Propriomedem a dlouhodobé cvičení s Propriomedem. Experiment byl prováděn vždy před začátkem tréninku a zúčastnilo se ho celkem 11 probandů. K měření rychlosti bylo využito radarové zařízení Stalker. Získané hodnoty byly dále zpracovávány v programu Dartfish pro analýzu přesnosti hodů. Výsledky: Prostřednictvím experimentu bylo zjištěno, že vlivem krátkodobé intervence s Propriomedem došlo u sedmi probandů ke snížení přesnosti hodu, u dvou k jejímu zvýšení a u posledních dvou probandek nebyl prokázán žádný efekt. Dlouhodobá intervence měla za následek snížení přesnosti hodu, výjimkou byly pouze dvě probandky, u kterých došlo naopak k jejímu zvýšení. Pozitivní efekt obou intervencí byl prokázán u čtyř různých hráček. Tréninková jednotka, která nezahrnovala cvičení s Propriomedem, měla převážně pozitivní vliv na...
Popularita a postoje k házené v České republice
Šimůnek, Ondřej ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita a postoje k házené v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti k házené a vnímání její popularity v České republice. V rámci toho je také cílem zkoumat četnost a formy kontaktu respondentů s házenou a povědomí o tomto sportu. Metody: Pro získání dat potřebných pro zpracování tématu je použita metoda elektronického dotazování pomocí dotazníku vytvořeného výhradně pro účely této práce. Zpracování teoretických východisek práce bylo dosaženo za pomoci metody studia pramenů Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje české veřejnosti k házené a také vnímání její popularity v rámci České republiky. Na základě dotazování byly objeveny hlavní faktory ovlivňující popularitu házené a také možná opatření, která by měla sloužit k jejímu zvýšení. Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj házené, výzkum, házená, elektronické dotazování
Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice Cíl práce: Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření návrhu na úpravu marketingové komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice zaměřené na jeden z hlavních aktuálních problémů oddílu, kterým je velikost a struktura členské základny. V souvislosti s tímto návrhem bylo nutné provést marketingový výzkum k zjištění situace v oblasti užívání stávajících nástrojů marketingové komunikace. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovor) bylo využito i metody kvantitativní (písemné dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření byla zpracována ve výsledkové části. Na základě výsledků byl vytvořen návrh nové podoby marketingové komunikace zaměřené na nábor nových členů. Klíčová slova: marketingová komunikace, nábor členů, sportovní klub, házená
Analýza činností trenérů v házené ve vybrané oblasti
Humlová, Alena ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Táborský, František (oponent)
5 ABSTRAKT Název: Analýza činností trenérů v házené ve vybrané oblasti Cíle: Cílem práce bylo zjistit, zda činnosti trenérů v házené u družstev v oddílech spadajících pod Oblastní severomoravský svaz házené (OSSH) odpovídají doporučením vydaným Českým svazem házené (ČSH). Metody: Pro celý výzkumný projekt byla zvolena empiricko - analytická metoda. Za nejvýhodnější vzhledem ke geograficky rozlehlému území jsme shledali metodu dotazování, kterou lze využít ke sběru dat jak v kvantitativním, tak i v kvalitativním výzkumu. Do sumarizačních tabulek a grafů byla zanesena všechna nashromážděná data. Při verifikaci hypotéz byla data vyhodnocena pomocí základních statistických metod aritmetický průměr, absolutní četnost a relativní četnost. Výsledky: Práce měla vyústit v případná doporučení pro vzdělávání trenérů v příslušném regionu. Podle výsledků výzkumu v této práci se doporučení pro vzdělávání trenérů nebudou vztahovat k apelu na pouhou účast, neboť, jak jsme zjistili, samotné absolvování vzdělávacích akcí problém není. Doporučení se budou vztahovat ke změně přístupu. Je potřeba změnit pasivní přístup v aktivní tak, abychom si odnesli kromě potvrzení o absolvování vzdělávací akce i nové teoretické vědomosti a praktické zkušenosti a snažili se je implementovat do naší trenérské praxe, což považujeme za...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.