Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama a propagace v házenkářských soutěžích
Pelikán, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá reklamou a propagací v průběhu sportovních utkání. Cílem práce je na základě pozorování a analýzy dokumentů zmapovat současný stav využívání prostředků reklamy a propagace v průběhu sportovních utkání házenkářských soutěží a následné navržení a doporučení změn. V teoretické části práce jsou nejprve vysvětleny základní pojmy jako je marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich využití ve sportu, především jde o reklamu a podporu prodeje. V praktické části se práce zabývá organizací házenkářských soutěží v ČR. Následuje analýza prostředí vybraných týmů a jejich hal. Dále jsou zde rozebrány jednotlivé nástroje reklamy a podpory prodeje s ohledem na výsledky výzkumu. V závěru práce jsou poté zhodnoceny výsledky a navrženy změny a doporučení. Klíčová slova Házená, haly, marketing, komunikace, propagace, reklama, podpora prodeje
Knihy fundací českobudějovického děkanství ze 17. a 18. století
PELIKÁN, Lukáš
Cílem bakalářské práce "Knihy fundací českobudějovického děkanství ze 17. a 18. století" je popis těchto dvou knih. Téma fundací, zejména bližší výzkum problému, se zatím dočkalo mála pozornosti historiků. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole je kromě představení dostupné literatury vztahující se k tématu vymezen pojem fundace. Co se týče terminologie, bylo přistoupeno k vysvětlení pojmu z pohledu právního i z pohledu církevního. Druhá kapitola poskytuje prostor pro představení místa, ke kterému se knihy vztahují, a sice českobudějovického děkanství. Jádrem samotného studia jsou třetí a čtvrtá kapitola. V první jmenované se nachází vnější a vnitřní popisy knih. Z důvodu rozsáhlosti materiálu byl větší důraz kladen jen na první zkoumanou knihu. Poslední kapitola je věnována zápisům z první knihy uskutečněným do roku 1800 a umožňuje tím jejich podrobnější studium. V závěru práce je shrnut význam fundací a fundačních knih, jakožto cenného pramene církevní provenience. Práce obsahuje přehled použitých pramenů a literatury a je doplněna přílohou, ve které zaujímá nejvíce prostoru tabulka, která přehledným způsobem přináší přehled záznamů první knihy. Nechybí ani grafy, další tabulky či reprodukce.
Návrh reklamní koncepce haly TJ Sokol Praha Vršovice
Pelikán, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Návrh reklamní koncepce haly TJ Sokol Praha Vršovice Cíle: Hlavním cílem bylo získání informací o využívání reklamních ploch v halách v nejvyšších házenká ských sout žích v eské republice a sestavení reklamní koncepce haly TJ Sokola Praha Vršovice na základ zjišt ných dat. Metody: V práci byly použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu, konkrétn pozorování, analýza dokument a rozhovor. Výsledky: Výsledky opakovaného výzkumu ukázaly posun ve využívání reklamních ploch v házenká ských halách. Získaná data byla porovnána s možnostmi vybrané haly. Výstupem byl návrh reklamní koncepce odpovídající možnostem haly a finan ním možnostem oddílu. Klí ová slova: házená, sportovní hala, reklama, sportovní reklama, reklamní koncepce,
Reklama a propagace v házenkářských soutěžích
Pelikán, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá reklamou a propagací v průběhu sportovních utkání. Cílem práce je na základě pozorování a analýzy dokumentů zmapovat současný stav využívání prostředků reklamy a propagace v průběhu sportovních utkání házenkářských soutěží a následné navržení a doporučení změn. V teoretické části práce jsou nejprve vysvětleny základní pojmy jako je marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich využití ve sportu, především jde o reklamu a podporu prodeje. V praktické části se práce zabývá organizací házenkářských soutěží v ČR. Následuje analýza prostředí vybraných týmů a jejich hal. Dále jsou zde rozebrány jednotlivé nástroje reklamy a podpory prodeje s ohledem na výsledky výzkumu. V závěru práce jsou poté zhodnoceny výsledky a navrženy změny a doporučení. Klíčová slova Házená, haly, marketing, komunikace, propagace, reklama, podpora prodeje

Viz též: podobná jména autorů
5 PELIKÁN, Lukáš
4 Pelikán, Leoš
5 Pelikán, Luděk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.