Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 136 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj elektronického obchodu s využitím datové analýzy
Župka, Petr ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na využití poznatků z dat elektronického obchodu pro ověření marketingové intuice v rámci rozvoje elektronického obchodu, efektivnější nastavení reklamních kampaní a opatření, která povedou k pozitivnímu vnímání značky cílovou skupinou.
Nativní framework pro univerzální nabídkový systém pro platformu Android
Pyszko, Petr ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro operační systém Android. Tento framework je určen pro efektivní vývoj mobilních aplikací, jež jsou určeny k prezentaci produktů. Framework je navržen s ohledem na možnost přizpůsobení a změny implicitního chování.
Návrh elektronického obchodu pro firmu
Kalužík, Jakub ; Leder, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu elektronického obchodu a internetových stránek pro firmu, která se zabývá prodejem oděvů a sportovního příslušenství. Základem části bakalářské práce nazvané současný stav řešené problematiky je objasnění pojmů týkajících se elektronického obchodu. Další části se věnují stručné charakteristice firmy a analýze řešeného problému. Dále pak následuje samotné řešení návrhu elektronického obchodu. Závěrečná část se zabývá zhodnocením celého projektu a stručnou kalkulací nákladů.
Optimalizace e-shopu firmy
Kodeš, Jakub ; Zeman, David (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu firmy Biosféra eshop s.r.o., ze které vychází návrh nového elektronického obchodu zjednodušující procesy ve firmě a zkvalitňující služby pro koncové zákazníky.
Model elektronického obchodu firmy
Soldánová, Drahomíra ; Havránková, Klára (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé práce je vytvoření modelu elektronického obchodu firmy. První část obsahuje charakteristiku prostředí Internetu a jeho uživatelů. Dále se zaměřím na elektronické obchodování a identifikuji důležité parametry při návrhu elektronického obchodu. Následuje analýza současného stavu konkrétní firmy FOTO Sláma. Na základě navržených strategií vytvořím vhodný model elektronického obchodu. V závěrečné části zhodnotím přínosy mnou navrženého modelu pro FOTO Sláma.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Kremláček, Jan ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současného stavu rodinného obchodu, který se zabývá prodejem potřeb a krmiv pro zvířata a dále analýzou informačního systému této firmy a návrhem jeho zlepšení za účelem podpory prodeje firmy. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou rozebrána teoretická východiska. Druhá část se zabývá analýzou současného stavu, kde je zhodnocen stav informačního systému, a také obchod samotný. Obsahem praktické části je návrh na zavedení systému pro podporu prodeje prostřednictvím elektronického obchodování.
Tvorba elektronického obchodu za pomocí volně dostupných publikačních prostředků
Folta, Martin ; Vlček, Václav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá možností užití volně dostupných publikačních prostředků při budování elektronického obchodu v českých podmínkách se všemi specifiky českého prostředí.
Strategické řízení Elektronického obchodu firmy.
Marek, Daniel ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou elektronického obchodu, kde se zaměřuje jak na marketingovou strategii, tak i na komplexní strategické řízení především v začátcích fungování. Na základě poznatků z teoretické části a provedené analýze, je v praktické části navržena strategie, která by měla firmě pomoci k dosažení vytyčených cílů.
Rozvoj obchodních aktivit v LenovoShopu
Hrubešová, Markéta ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti M Computers s. r. o., konkrétně s rozvojem obchodních aktivit v Lenovoshopu, který společnost spravuje. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu dané společnosti. Výsledkem práce budou poskytnuty návrhy a doporučení, které povedou ke zvyšování povědomí a obratu prodeje v Lenovoshopu.
Metodika návrhu implementace elektronického obchodu
Šmýd, Radek ; Hlucháňová, Alexandra (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je ukázat možnost návrhu a založení internetového obchodu ve společnosti HANZA SPORT plus, s.r.o. s maximálním ohledem na úspěšnost výsledného řešení. Tato práce je rozdělena do logických celků, které popisují jednotlivé etapy při implementaci výsledného řešení. Dále popisuje specifika obchodování na internetu, porovnává jej s obchodováním v kamenných prodejnách, rozebírá různé cílové skupiny a možnosti zacílení při reklamních kampaní. Práce poukáže i na problematiky kvality komunikace, přehlednosti a rychlosti při expedici objednaného zboží.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 136 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.