| |
| |
|
Návrh elektronického obchodu pro firmu
Kalužík, Jakub ; Leder, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu elektronického obchodu a internetových stránek pro firmu, která se zabývá prodejem oděvů a sportovního příslušenství. Základem části bakalářské práce nazvané současný stav řešené problematiky je objasnění pojmů týkajících se elektronického obchodu. Další části se věnují stručné charakteristice firmy a analýze řešeného problému. Dále pak následuje samotné řešení návrhu elektronického obchodu. Závěrečná část se zabývá zhodnocením celého projektu a stručnou kalkulací nákladů.
|
|
Optimalizace e-shopu firmy
Kodeš, Jakub ; Zeman, David (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu firmy Biosféra eshop s.r.o., ze které vychází návrh nového elektronického obchodu zjednodušující procesy ve firmě a zkvalitňující služby pro koncové zákazníky.
|
|
Model elektronického obchodu firmy
Soldánová, Drahomíra ; Havránková, Klára (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé práce je vytvoření modelu elektronického obchodu firmy. První část obsahuje charakteristiku prostředí Internetu a jeho uživatelů. Dále se zaměřím na elektronické obchodování a identifikuji důležité parametry při návrhu elektronického obchodu. Následuje analýza současného stavu konkrétní firmy FOTO Sláma. Na základě navržených strategií vytvořím vhodný model elektronického obchodu. V závěrečné části zhodnotím přínosy mnou navrženého modelu pro FOTO Sláma.
|
|
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Kremláček, Jan ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současného stavu rodinného obchodu, který se zabývá prodejem potřeb a krmiv pro zvířata a dále analýzou informačního systému této firmy a návrhem jeho zlepšení za účelem podpory prodeje firmy. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou rozebrána teoretická východiska. Druhá část se zabývá analýzou současného stavu, kde je zhodnocen stav informačního systému, a také obchod samotný. Obsahem praktické části je návrh na zavedení systému pro podporu prodeje prostřednictvím elektronického obchodování.
|
| |
|
Strategické řízení Elektronického obchodu firmy.
Marek, Daniel ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou elektronického obchodu, kde se zaměřuje jak na marketingovou strategii, tak i na komplexní strategické řízení především v začátcích fungování. Na základě poznatků z teoretické části a provedené analýze, je v praktické části navržena strategie, která by měla firmě pomoci k dosažení vytyčených cílů.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit v LenovoShopu
Hrubešová, Markéta ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti M Computers s. r. o., konkrétně s rozvojem obchodních aktivit v Lenovoshopu, který společnost spravuje. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu dané společnosti. Výsledkem práce budou poskytnuty návrhy a doporučení, které povedou ke zvyšování povědomí a obratu prodeje v Lenovoshopu.
|
|
Metodika návrhu implementace elektronického obchodu
Šmýd, Radek ; Hlucháňová, Alexandra (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je ukázat možnost návrhu a založení internetového obchodu ve společnosti HANZA SPORT plus, s.r.o. s maximálním ohledem na úspěšnost výsledného řešení. Tato práce je rozdělena do logických celků, které popisují jednotlivé etapy při implementaci výsledného řešení. Dále popisuje specifika obchodování na internetu, porovnává jej s obchodováním v kamenných prodejnách, rozebírá různé cílové skupiny a možnosti zacílení při reklamních kampaní. Práce poukáže i na problematiky kvality komunikace, přehlednosti a rychlosti při expedici objednaného zboží.
|