Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj elektronického obchodu s využitím datové analýzy
Župka, Petr ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na využití poznatků z dat elektronického obchodu pro ověření marketingové intuice v rámci rozvoje elektronického obchodu, efektivnější nastavení reklamních kampaní a opatření, která povedou k pozitivnímu vnímání značky cílovou skupinou.
Návrh identity managementu ve společnosti
Sladovník, Lukáš ; Župka, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá problematikou identity managementu ve společnosti. Analyzuje stav, jakým způsobem společnost řídí identity a spravuje přístupy, a jakým způsobem přistupuje k auditu dat. Následně podává návrhy na zlepšení včetně zavedení softwaru pro monitorování a audit.
Business Intelligence ve firemním prostředí
Župka, Petr ; Bednář, Luboš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce je zaměřen na využití vybraných nástrojů znalostního managementu a Business Intelligence za účelem vytvoření dotazníku sebehodnocení a reportu kompetencí pro zlepšení nástupního procesu nových zaměstnanců a podporu rozhodování z hlediska alokace lidských zdrojů na projektech ve vybrané společnosti.
Business Intelligence ve firemním prostředí
Župka, Petr ; Bednář, Luboš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce je zaměřen na využití vybraných nástrojů znalostního managementu a Business Intelligence za účelem vytvoření dotazníku sebehodnocení a reportu kompetencí pro zlepšení nástupního procesu nových zaměstnanců a podporu rozhodování z hlediska alokace lidských zdrojů na projektech ve vybrané společnosti.
Rozvoj elektronického obchodu s využitím datové analýzy
Župka, Petr ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na využití poznatků z dat elektronického obchodu pro ověření marketingové intuice v rámci rozvoje elektronického obchodu, efektivnější nastavení reklamních kampaní a opatření, která povedou k pozitivnímu vnímání značky cílovou skupinou.
Návrh identity managementu ve společnosti
Sladovník, Lukáš ; Župka, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá problematikou identity managementu ve společnosti. Analyzuje stav, jakým způsobem společnost řídí identity a spravuje přístupy, a jakým způsobem přistupuje k auditu dat. Následně podává návrhy na zlepšení včetně zavedení softwaru pro monitorování a audit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.