Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,678 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Výzkum spokojenosti zákazníků
Rodan, Zdeněk ; Trégerová, Jaroslava (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Cílem práce je zjistit, vyhodnotit a stanovit taková opatření, která přinesou zvýšení této spokojenosti v budoucnu. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a marketingu služeb. Druhá část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření s následným vyhodnocením.
Marketing Strategy Proposal for the Company Italmarket Slovakia a.s.
Bortelová, Slavomíra ; Stračina, Peter (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The paper analyses current marketing environment for the company Italmarket Slovakia a.s.. Based on an analysis it suggests a strategy for service supply expansion leading to acquisition of new customers, enhancing current customer satisfaction, obtaining competitive advantage and strengthening a reputation in a position of exclusive goods importer within a current market.
Komunikační mix vybraného produktu
Kelarová, Michaela ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix produktu UGO. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix produktu, srovnává teoretická východiska se skutečným stavem a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou využívány a které ne. Obsahuje návrhy na zlepšení aktuálně používaných metod komunikace se zákazníky a spotřebiteli a navrhuje možné metody, které by mohly přispět na zlepšení jeho situace na trhu.
Návrh komunikačního systému společnosti
Studenčík, Radek ; Jurák, Tomáš (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh komunikačního systému společnosti. Analyzuje současný stav a navrhuje vhodné řešení jak po stránce technické, tak po stránce ekonomické. Popisuje možné způsoby komunikace v podniku. Detailně se zaměřuje na videokonferenci a telepresence, které jsou pro tuto práci klíčové. Na závěr navrhuje nejvhodnější řešení a vyhodnocuje jeho přínos pro podnik.
Práce s lidmi ve veřejné správě z hlediska generace informačních technologií
Rybníčková, Michaela ; Sládek, Roman (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá prací s lidmi ve veřejné správě z hlediska mladé generace informačních technologií. V teoretická části práce je vymezeno především fungování veřejné správy a stavební právo. Jsou v ní také zmíněny základy týmové práce, komunikace s lidmi a jejich motivace. V praktické části vycházím z výzkumných otázek, které hledají odpovědi na dvě hlavní témata. Jak vypadá práce s mladými lidmi z pohledu pracovníků veřejné správy a naopak, jak práci ve veřejném sektoru vnímají mladí lidé. Jako zástupce mladé generace jsem zvolila absolventy oboru Městské inženýrství. Praktická část práce je zkoumána pomocí dotazníkových šetření a řízených rozhovorů, na základě kterých budou zodpovězeny a vyhodnoceny předem stanovené výzkumné otázky.
Osobnost úspěšného manažera ve státní správě
Štíchová, Ludmila ; Mašková, Helena (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce hledá osobnost ideálního manažera na vybraných úřadech státní správy, definuje, kdo je ideálním manažerem, a srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh školení a manuál přispívající ke zvyšování profesionality manažerů ve státní správě.
Proposal of Effective Internal Communication Concept in International Company.
Zapletal, Vojtěch ; Jochman, Petr (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The main goal of the submitted final thesis is to propose desirable changes supporting effective internal communication in an international corporation based on a critical analysis of the current state of the internal communication strategy.
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti v sektoru obchodu a služeb
Kuldová, Sabina ; Dostalíková, Hana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavní cíl bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Lemur v.s.a. a návrhy na jeho zlepšení. Teoretická část bakalářské práce se pak zaměřuje na popis východisek, která s danou problematikou souvisí. Nedílnou součástí bakalářské práce je také charakteristika společnosti, marketingový mix, SWOT analýza a v neposlední řadě komunikační mix, na něhož jsou v poslední části práce zpracovány návrhy na zlepšení současné situace.
Návrh komunikačního mixu firmy
Havlíčková, Romana ; Fiala, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu pro společnost M-soft, spol. s. r. o., která provozuje internetové služby a zabývá se prodejem výpočetní techniky. Práce zkoumá společnost, analyzuje komunikační mix a okolí a navrhuje vhodnou kombinaci nástrojů komunikačního mixu.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Grecová, Kateřina ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem tradičního českého podniku Šohaj služby s.r.o. Tato práce je rozdělená na dvě základní části – teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na základní literaturu týkající se daného tématu, která čtenáři poskytuje podstatné informace k této problematice a pomůže mu lépe pochopit praktickou část. Druhá část této práce je zaměřena na samotnou firmu. Pomocí vybraných marketingových modelů je zpracován její rozbor. Je zhodnoceno, jak firma komunikuje se zákazníky a poskytuje jim produkty. Na závěr jsou navrhnuty podniku možnosti zlepšení komunikace se svými stávajícími a potenciálními zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,678 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.