Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a zajistila si tím lepší postavení vůči konkurenci. Zaměřím se na samotný význam e-marketingu a jeho jednotlivé nástroje. Dále provedu několik analýz firmy, na základě kterých následně navrhnu, jakých forem e-marketingu by měla firma využít. V neposlední řadě se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout a vlastním možnostem, které by měla zvážit.
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, David ; Kruliš, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, popis sestavování komunikační strategie, analýza komunikace minulého ročníku Lumírovy třísky, náhled na současnou situaci na trhu festivalů dotýkajících se tématu reklamní tvorby, návrh nové komunikační strategie i modelu jejího řízení a ekonomického zhodnocení řešení.
New trends in marketing communication
Sedlák, Radko ; Říha, David (vedoucí práce) ; Křivonožka, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza a následné zhodnocení nových trendů v marketingové komunikaci, které nám pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a zjistit, jak jsou vnímány skupinou mladých lidí s rozdílnými zájmy a zálibami. Konkrétně se tato práce zaměřuje na digitální marketing, buzzmarketing a guerilový marketing, které se budou porovnávat s tradičními způsoby marketingové komunikace. Pod pojmem tradiční jsou myšleny média jako například tisk, reklama v televizi a rádiu, které již v této době nepřinášejí takový velký užitek a pomalu ztrácejí na své síle. Pro empirickou část je zvolen kvantitativní výzkum formou dotazníkového průzkumu. Výzkumným souborem jsou hlavně studenti prvního a druhého ročníku bakalářského studia. V závěru této práce jsou uvedeny výsledky dotazníkového průzkumu.
Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy
Popelka, Ondřej ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace a zkoumá možnost jejich využití při aplikaci na vybraný existující subjekt, kterým je v mém případě Golf Club Bitozeves. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace spolu s prostředky jejich šíření. Praktická část se zabývá aplikací těchto forem marketingové komunikace na subjekt vytvořením konkrétních modelových kampaní a jejich následovného porovnání z pohledu atributů, jakými je cena realizace kampaně, časová náročnost realizace jednotlivých kampaní či počtu potenciálních zákazníků získaných těmito metodami.
Guerilla marketing and its use in commercial communications
Koišová, Stanislava ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem mé diplomové práce je "Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích." Za hlavní cíl práce jsem si stanovila vymezení nových forem marketingové komunikace a posouzení jejich možného uplatnění v segmentu malých a středních firem se zvláštním důrazem na guerilla marketing. Celá práce je koncipována do tří základních částí, kdy první dvě kapitoly představují teoretický pohled, jak na marketing obecně, komerční komunikace a nové trendy v oboru, tak i na samotný guerilla marketing, prostřednictvím jeho definování a vymezení hlavních charakteristik, jakož i základních druhů. Třetí kapitola je tvořena představením dvou konkrétních marketingových kampaní využívajících nástroje Guerilla marketingu a jejím závěrem je analýza dotazníkového šetření.
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
JIROVSKÁ, Kristýna
Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných trendů marketingu na konkrétních příkladech kampaní uskutečněných v České republice a Spolkové republice Německo. Součástí bakalářské práce je dotazník, který se bude zabývat všeobecnou znalostí českých i německých občanů o guerilla a virálním marketingu a o uskutečněných kampaních s využitím těchto nových trendů, které probíhaly v České republice a Spolkové republice Německo. Na základě dotazníku pak dojde k vyhodnocení celkové úspěšnosti a povědomosti o jednotlivých kampaních.
Viral marketing
BLÁHOVÁ, Adéla
Hlavním cílem bakalářské práce s názvem Viral marketing je zhodnocení současného stavu viral marketingu na základě analýzy jednotlivých vybraných virálních kampaní, dále posouzení výhod a nevýhod použití tohoto marketingového nástroje. Následně jsou stanovena doporučení, pro jaké firmy je viral marketing vhodnou formou propagace.
Virální marketing Minulost současnost budoucnost
Nessipbekova, Zarina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce zkoumá virální marketing. A to minulé virální kampaně, současné virální kampaně, a zhodnocuje jejich aktuálitu. Práce snaží předpovědet rozvoj virálního marketingu na základě provedeného autorkou výzkumu.
Guerilla marketing in the banking sector
Bláhová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo posoudit vhodnost a účinnost marketingové komunikace (zkráceně GM) v bankovnictví u cílové skupiny mladých lidí. Dotazníkového šetření se zúčastnily dvě skupiny respondentů, Češi a Němci. Teoretická část obsahuje základy marketingové komunikace, včetně komunikačních trendů v bankovnictví ČR, popis GM a GM technik. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že GM komunikace vyvolá zájem a virální šíření u dané cílové skupiny. Poptávka po dalších informacích o bankovním produktě, po vyvolaném zájmu GM komunikací je výrazně vyšší u Němců než u Čechů.
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich aplikace na internetový obchod
Kroutil, Václav ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačními prostředky internetového obchodu Slusny.net. Jde o velice malý obchod, úzce specializovaný na prodej příslušenství pro moderní yoyování. Cílem práce je vytvoření a aplikace kampaně, která by zvýšila denní návštěvnost stránek a obchod tak zviditelnila. Práce popisuje komunikaci obchodu na sociálních sítích, registraci v internetových katalozích, reklamu v PPC systémech a také virální kampaň. V práci jsou popsány postupy aplikace jednotlivých nástrojů, jejich výhody a nevýhody, možnosti cílení. Data, která jsou výstupem měření aplikace Google Analytics srovnávají cenu vybraných nástrojů a také to, jak přispěly k cíli kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.