Název: Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Překlad názvu: Proposal of Communication Strategy (for real company, organizaci)
Autoři: Tuč, David ; Kruliš, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direct marketing; festival; guerilla marketing; komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; public relations a publicita; reklama; reklamní tvorba; rozruch; události a zážitky; virální marketing; zážitkový marketing; advertising; advertising creation; buzz; communication mix; communication strategy; direct marketing; event marketing; events; festival; guerilla marketing; marketing; marketing communication; personal selling; public relations and publicity; sales promotions; viral marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5379

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-221618


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet