Název: Elektronický obchod a jeho marketing
Překlad názvu: E-commerce and its Marketing
Autoři: Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: banner; cena; distribuce; e-mail marketing; e-marketing; elektronické podnikání; elektronický obchod; internet; marketing; mikrostránky; produkt; propagace; SEM; SEO; spam; virální marketing; vyhledávač; zákazník; banner; costomer; distribution; e-mail marketing; e-marketing; electronic business; electronic commerce; internet; locator; marketing; microsite; price; product; promotion; Search Engine Marketing; Search Engine Optimization; spam; viral marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5278

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222011


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet