Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spolupráce učitele s rodinou v primární škole
Kopáčová, Lydie ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komplexní problematikou spolupráce a komunikace mezi tripartitou učitel - rodič - žák v primární škole. Teoretická část charakterizuje instituci rodiny a školy, popisuje jejich vztahy a vzájemné působení na dítě v souvislosti s vývojem společnosti, jejím pohledem na dítě, jeho výchovu a vzdělávání. Zabývá se podporou dítěte v rozvíjení jeho klíčových kompetencí (tj. schopnost komunikovat, učit se učit, řešit problémové situace, dokázat se hodnotit). Nabízí také pohled na vzájemnou anticipaci rodičů a učitele, na jejich vztahové role. Zabývám se významnými odlišnostmi v osobních a online konzultacích, vyhodnocuji jejich přínos a úskalí pro všechny zúčastněné strany a opírám se o současné nové formy pedagogické komunikace, které jsou nedílnou součástí diplomové práce. V závěru teoretické části je představen vzdělávací program Začít spolu jako příklad výchovy orientované na dítě a na partnerský vztah učitelů a rodičů. Praktická část se zabývá hodnocením spolupráce mezi učitelem a rodiči v konkrétní třídě. Na příkladech z vlastní praxe představuji formy a způsoby komunikace. Zaměřuji se na konzultace tripartity v osobním i online prostoru. Na základě dotazníků a rozhovorů s rodiči pak analyzuji, zda je tato spolupráce přínosná a zda vede k efektivnímu naplňování výchovně...
Role of Facebook in TEFL at the Second Level of Primary Schools
Hodková, Barbora ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Ficza, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli sociální sítě Facebook v procesu výuky anglického jazyka na druhém stupni českých základních škol. Teoretická část věnuje pozornost metodologii využívané ve výuce angličtiny jako cizího jazyka (TEFL) ve 20. a 21. století, dále pak online výuce a komunikaci, popisuje historii a vývoj Facebooku a zabývá se otázku bezpečnosti na internetu. Praktická část v první části informuje čtenáře o způsobu přípravy výzkumné části, stanovuje cíle a popisuje pozadí celého výzkumu. V druhé části se zabývá sběrem, posouzením a vyhodnocením dat získaných z výzkumné části. Výzkum pro tuto diplomovou práci byl navržen tak, aby pomohl odhalit případné benefity využití Facebooku ve výuce anglického jazyka. Výzkum se skládal z dotazníkového šetření a dvojího pozorování, které bylo provedeno autorkou této práce.
Kdo jsme a kým se stáváme v online sociálních sítích?
Trachtová, Veronika ; Minařík, Karel (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Předkládaná diplomová práce má za cíl analyzovat vliv online sociálních sítí na utváření naší identity, a to v kontextu změn každodennosti způsobených výrazným nárůstem počtu uživatelů těchto sítí. Na rozdíl od předchozích forem online identity, jsou online sociální sítě svázány s reálným sociálním prostředím uživatelů. Část práce je věnována vlivu reálných sociálních sítí na náš život, a formám, jimiž na nás působí: především prostřednictvím slabých pout. Dále jsou analyzovány procesy a formy, jimiž je v online sociálních sítích utvářena a manifestována identita uživatelů. Pozornost je věnována zejména narativnímu a fragmentárnímu charakteru takto utvářené identity. Práce rozebírá důsledky totální indexace uživateli vytvářeného obsahu, trvalost jeho uchovávání a možnosti vyhledávat v jeho rámci. Nastíněna je i problematika managementu vlastní reputace a významu ochrany osobních dat. Výzkumná část předkládá zjištění o formách prezentované identity uživateli Facebooku, nastavení ochrany soukromí a zejména o velikosti sítí přátel. Práce popisuje vztah mezi socializačními mechanismy v online sociálních sítích a v reálném světě.
Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, ŠKODA AUTO a Peugeot na českém trhu
Klofcová, Veronika ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Obluk, Ondřej (oponent)
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti jsou představena hlavní specifika českého trhu, na který je tato práce zaměřena i všechny tři značky, které jsou dále porovnávány. Ve druhé části jsou deskriptivní metodou představeny vybrané marketingové aktivity jednotlivých značek (podrobněji se věnuje tématům corporate identity/corporate design, televizní reklamě a online marketingu), které jsou na základě stanovených kritérií mezi sebou porovnány. Třetí část se pak částečně vrací k první části a tomu, co to pro společnost znamená podnikat v odlišné zemi a odlišné kultuře než té, ze které pochází a jestli se právě konkrétní rysy místa původu projevují v komunikaci tak, jak byla popsána v části druhé. Značky Hyundai, Peugeot a ŠKODA byly vybrány proto, že si jsou v určitých ohledech podobné (cílová skupina zákazníků, výrobní závody v České republice), zatímco v dalších jsou naprosto rozdílné (historie, místo původu). Zároveň se jedná o značky s podobnými ambicemi na evropském trhu, které si přímo konkurují i proto, že každá z nich spadá pod jiný koncern.
Anonymita jako specifikum chatové krizové intervence
Široká, Zuzana ; Stretti, Sylvie (vedoucí práce) ; Cimrmannová, Tereza (oponent)
Hlavní téma této diplomové práce je krizová intervence, která je zúžena na téma chatové krizové intervence. Jako specifikum, které je s tímto jevem spojené, je anonymita. Anonymita prolíná jak teoretickou část, tak i část praktickou. Ke zpracování je užito jak domácích zdrojů, tak i zahraničních zdrojů. Bohatým zdrojem informací jsou i studentské práce, které se tímto tématem hojně zaobírají. Praktickou část tvoří kvalitativní výzkum zacílený na polostrukturovaný dotazník s pracovníky dětské linky důvěry - Linky bezpečí. Cílem této diplomové práce je zkoumat, jak anonymita ovlivňuje komunikaci s klientem z pohledu konzultantů Linky bezpečí.
Social Media and teaching and learning French as foreign language
Hunalová, Nikola ; Suková Vychopňová, Kateřina (vedoucí práce) ; Klinka, Tomáš (oponent)
Diplomová práce s názvem Sociální média a výuka francouzštiny jako cizího jazyka se zaměřuje na hledání jevů, které propojují výuku francouzského jazyka a sociální média. V teoretické části se práce opírá o definice didaktiky cizích jazyků a výuku francouzštiny jako cizího jazyka. Detailněji popisuje aktuální přístupy k výuce francouzštiny a kompetence definované ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky a Rámcovém vzdělávacím plánu. Poté práce popisuje sociální média, uvádí konkrétní příklady jednotlivých sociálních sítí a statistiky jejich užívání. Následující kapitola je věnována komunikaci, která propojuje obě doposud oddělené oblasti. V závěru je představen potenciál a rizika sociálních médií pro výuku francouzštiny. Praktická část se zaměřuje na analýzu vybraných učebnic francouzského jazyka a shrnuje výskyt online komunikace či sociálních médií v učebních textech. Dále nabízí výčet profilů se vzdělávacím obsahem, které se na sociálních sítích vyskytují. Ten je doplněn i o profily, které nejsou primárně vzdělávací, ale nabízí obsah využitelný pro výuku francouzštiny. Poslední kapitola praktické části práce je věnována konkrétním aktivitám, které se inspirují funkcemi sociální sítě Instagram, ale dají se využít v běžné školní třídě. KLÍČOVÁ SLOVA didaktika cizích jazyků, výuka...
Role video aplikace Zoom a její vliv na uživatele v době pandemie COVID - 19
Pavlíková, Eliška ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na vznik videokonferenční platformy Zoom, její vývoj během celosvětové pandemie onemocnění COVID-19, a na to, jaký vliv má na své uživatele. Soustředí se na mileniály, kteří tuto technologii již znali a používali. Cílem této práce bylo primárně zjistit, jaký vliv má Zoom, jakožto videokonferenční platforma, na činnosti a aktivity uživatelů, kteří byli zvyklí je provádět v rámci osobního kontaktu, ovšem z důvodu restrikcí plynoucích z epidemiologických opatření, byli nuceni přesunout je do online prostředí. Práce se zaměřila na zodpovězení těchto dílčích výzkumných otázek: Jak se mění chování lidí, vnímání situace a jejich sebeprezentace při používání Zoomu ve srovnání s osobním setkáním? Jak se změnila práce/aktivita uživatelů, pro jejíž účely Zoom používají v době celosvětové pandemie koronaviru COVID-19, konkrétně od března do prosince 2020? Jakým způsobem a z jakého důvodu uživatelé používají právě Zoom? Jak uživatelé využívají jednotlivé affordance Zoomu? Pro účely zodpovězení těchto otázek byl proveden kvalitativní výzkum pomocí polostrukturovaných hloubkových rozhovorů. Těch se zúčastnilo deset respondentů pravidelně používajících Zoom pro určitou činnost, která byla před pandemií vykonávána v rámci osobního setkání. Respondenti byli mileniálové, nazývaní také...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.