Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklamní kampaň náborové akce Týden hokeje na Facebooku
Veselá, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Švábová, Hana (oponent)
Název: Reklamní kampaň náborové akce Týden hokeje na Facebooku Cíle: Hlavním cílem práce je příprava, realizace a analýza výsledků reklamní kampaně na Facebooku určena akci Týden hokeje, která se koná v rámci čtyřletého projektu Českého svazu ledního hokeje Pojď hrát hokej. Metody: Metody této diplomové práce se týkají dvou oblastí, a to reklamy na Facebooku a kvalitativního výzkumu. Kvůli specifickému odvětví reklamy na Facebooku byl v této diplomové práci vytvořen návod postupu tvorby reklamní kampaně na sociální síti Facebook, při kterém bylo využito nástroje pro reklamu Power Editor. Pro vyhodnocení reklamní kampaně bylo využito výsledků výkonnostních metrik plynoucích z analytického nástroje Power Editor, jejichž výčet byl definován na základě výzkumných otázek. Data metrik byla zpracována pomocí programu Microsoft Excel. Pro shrnutí všech kanálů marketingové komunikace projektu a začlenění reklamní kampaně na Facebooku do jejich výčtu byl proveden kvalitativní výzkum v podobě neformálního rozhovoru s manažerem projektu. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvoření základního stavebního kamene pro tvorbu reklamních kampaní na Facebooku pro další náborové akce Týden hokeje, vytvoření návodu na tvorbu reklamní kampaně na Facebooku a předložení zpětné vazby a detailní analýzy výsledků první...

Špaček, Daniel ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce)
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Šašek, Marek ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Při podnikání na internetu je klíčové, aby se o webech, jejich produktech a službách poten-cionální zákazníci nějakým způsobem dozvěděli. Těmito zákazníky jsou na internetu ná-vštěvníci, kteří se na daný web dostanou skrze nějaké médium. Jedním často využívaným médiem, které dokáže návštěvníky přivádět, je právě internetová reklama. Tato práce je zaměřena na placenou internetovou reklamu známou pod zkratkou PPC (Pay per click). Cílem je implementace reklamních kampaní pro konkrétní internetový obchod za účelem zvýšení prodeje. K tomu je využita vyhledávací síť Google a reklamní systém AdWords, jenž je představen v teoretické části práce, kde nechybí ani vymezení základních pojmů z online marketingu a popis principů internetové reklamy. Pro úspěšnou reklamní kampaň je potřebné její měření a vyhodnocování, což je v praktické části prováděno pomocí AdWords a analytického nástroje Google Analytics. Práce je navíc zaměřena i na optimalizaci kampa-ní na základě naměřených dat. Na závěr je zhodnoceno splnění cílů a přínos reklam pro inzerovaný eshop.
Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace
Kostelník, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Závada, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat vnímání internetové reklamy českou internetovou populací a její následná segmentace, aby mohla tato práce přinést doporučení, jak co nejúčinněji a nejefektivněji využívat nástrojů internetové reklamy v českém internetovém prostředí. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, metodologické a praktické. V teoretické části je popsáno prostředí internetové reklamy, definovány základní pojmy a popsány výzkumné metody využité v práci. Metodologická část důkladně popisuje a zdůvodňuje veškeré použité metody v praktické části. Poslední praktická část získává hlubší poznatky o vnímání internetové reklamy za pomoci hloubkových polostrukturovaných rozhovorů, které jsou dále rozváděny a ověřovány s využitím vlastního dotazníkového kvantitativního výzkumu, který je reprezentativní na celou českou internetovou populaci. Získaná data jsou využita k odkrytí segmentů v české internetové populaci za pomoci faktorové a shlukové analýzy a následně jsou s využitím kontingenčních tabulek rozvíjeny profily odkrytých segmentů. S využitím všech poznatků jsou v závěrečné kapitole práce shrnuta doporučení, jak nejlépe využívat jednotlivé typy internetové reklamy a jak co nejúčinněji a nejefektivněji oslovit jednotlivé odkryté segmenty.
Vliv internetového marketingu na internetové mediální obsahy a jejich uživatele v českém mediálním prostředí
Rajtmajerová, Daniela ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Významy v předkládaných obsazích se nenacházejí pouze explicitně podané na povrchových úrovních, ale jsou budovány hluboko v lidské mysli v podobě nejjednodušších sémů - jednotek schopných přenášet význam (Černý a kol., 2004, str. 119). Diplomová práce "Vliv internetového marketingu na internetové mediální obsahy a jejich uživatele v českém mediálním prostředí" kvalitativně analyzuje vybrané vzorky marketingových obsahů pomocí sémiotické a narativní analýzy. Zatímco sémiotická analýza nám pomáhá interpretovat základní povrchové i hloubkové významy obsažené ve vizuálním i textovém kódu zkoumaných obsahů, za pomoci narativní analýzy zkoumáme příběhy, na kterých je vystavěn děj, snažíme se je interpretovat a spolu s výsledky sémiotické analýzy v nich hledáme obsažené mýty. Cílem aplikace obou metod je popis jednotlivých hloubkových významů a příběhů, na kterých jsou vystavěny jednotlivé komunikáty, a následně charakterizace internetového marketingového diskurzu v českém mediálním prostředí. Příběhy tvoří základ mezilidské komunikace, prostřednictvím příběhu jsme schopni uchovávat a přenášet významy. Příběhy zkoumaného vzorku obsahů byly shodně vystavěny na základním konfliktu (rozporu) a předávány posluchačům prostřednictvím vypravěče, který ovšem ve většině případů nebyl jasně oddělen od hlavní...
Verbální a neverbální komunikace v reprezentativním souboru reklamních textů
Marks, Pavel ; Palkosková, Olga (vedoucí práce) ; Chejnová, Pavla (oponent)
1 ABSTRAKT Práce se zabývá analýzou verbálních a neverbálních prostředků reklamního sdělení v souborech propagujících automobily a bankovní produkty a služby prostřednictvím tištěných prospektů a webových stránek společností. Reklamní texty využívají prvky publicistického, odborného, administrativního a uměleckého stylu. Dominantní je pro ně persvazivní a atrakční funkce. Ty jsou z verbálních prostředků naplňovány především imperativy, přídavnými jmény a příslovci v komparativech a superlativech, vyšší frekvencí osobních, přivlastňovacích a totalizujících zájmen. Lexikálně jsou uvedené funkce textů podporovány především slovní zásobou s kladnou expresivitou a terminologií daného oboru. Syntakticky jsou významné výčty, řečnické otázky, vyšší parcelace textu a umísťování persvazivních prostředků do rématu sdělení. Uvedené funkce také podporuje opakování a kombinace zmíněných prostředků. Z neverbálních prostředků hrají důležitou roli kompozice jednotlivých prvků na reklamní ploše, především umístění názvu produktu a firmy, loga, sloganu, poměr a rozmístění textové a obrazové složky. Výše uvedené prostředky a jejich kombinace můžeme chápat jako strategie reklamního sdělení. Většinou se v textech zvoleného reklamního souboru využívá kognitivních nebo afektivních strategií podpořených apelem na racionalitu,...
Vnímání aktuálních trendů online reklamy se zaměřením na retargeting
Říhová, Terezie ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce obsahuje komplexní pohled na současnou podobu internetové reklamy v souvislosti s možnostmi, které s sebou nese nepřetržitý technologický vývoj soudobé společnosti. Internetová inzerce a její rozsah je nahlížena z marketingové perspektivy i v kontextu mediálních studií. Společně s historií online reklamy představuje diplomová práce vývoj internetového trhu a v těchto souvislostech je poukázáno na dosah online reklamního průmyslu. Čtenáři jsou seznámeni se základními typy online reklamy, platebními modely a způsoby nákupu internetové inzerce. Práce se podrobně věnuje moderním trendům, jako jsou programatický nákup reklamy, behaviorální cílení, retargeting a řada dalších, které jsou zkoumány z pohledu inzerentů, zprostředkovatelů internetového obsahu i samotných uživatelů, jejichž soukromí je těmito trendy z určitého pohledu narušeno. Pro poukázání na složitost dané problematiky práce obsahuje i hlubší technologické informace, v závěru teoretické části se dotýká také intenzivně diskutovaného tématu blokování reklamy. K vytvoření širšího závěru o řešeném tématu je součástí práce také interpretace dotazníkového šetření zaměřeného na běžné uživatele a prezentace poznatků ze strukturovaného dotazníku, který byl určen předním českým odborníkům z oblasti online marketingu.
Online reklama
Švarc, Ondřej ; Jarolímek, Jan (vedoucí práce) ; Vratislav, Vratislav (oponent)
Diplomová práce je tematicky zaměřena na problematiku online reklamy. V práci je popsána historie online reklamy, její výhody a úskalí oproti ostatním mediatypům. V práci jsou zmíněny standardy online reklamy na českém internetu a možnosti, jak jednotlivé typy optimalizovat k lepším výkonům. Dále jsou charakterizovány vybrané nástroje pro vyhodnocování úspěšnosti a správu online kampaní. Ve vlastním řešení jsou porovnány možnosti reklamy v česku nejvyužívanějších vyhledávačích Seznam a Google. Jsou analyzovány možnosti automatizace produktových kampaní v systému AdWords. Je provedeno porovnání rozdílů v zásahu a cenách reklam na sociálních sítích Facebook a Twitter a reklam v obsahové síti Google na základě dostupných cílení na české uživatele.
Online marketing zvolené společnosti
Jelínková, Lenka ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Předmětem bakalářské práce je souhrn marketingových nástrojů vybraného subjektu, který působí na trhu ve výrobě a prodeji plastových odlitků. Následně je sestaven plán online marketingových aktivit. První část práce je zaměřena na teoretická východiska. Pomocí komparace a deskripce odborné literatury jsou definovány stěžejní pojmy. Ty tvoří nezbytný základ také pro tvorbu části praktické. Teoretická část vysvětluje marketing a s ním spojený marketingový mix a jeho složky, detailněji je popsána marketingová komunikace, strategické řízení a nástroje internetového marketingu. Druhá část práce, část praktická, byla sepsána za použití dalších zdrojů. Všechny podklady posloužily k vytvoření plánu u zvolené společnosti. Plán je vytvořen za pomoci popisu současného stavu a cílů, kterých by společnost chtěla dosáhnout skrze vybrané strategie a nástroje online marketingu. V části práce nazvané výsledky a doporučení jsou rozepsané návrhy, plynoucí z praktické části, ke kterým se dospělo při analýze, pozorování a sestavování plánu. Navazuje na ně závěr, který je celkovým shrnutím rozebírané problematiky. Bakalářská práce je vytvořena za účelem, aby navržený plán bylo možné aplikovat v nejbližších měsících.
Internetová reklama
Vobořilová, Tereza ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Pavlík, Jan (oponent)
Působení internetové reklamy je důležitou složkou při tvorbě reklamní kampaně. Pro firmy je podstatné sledovat nejen vývoj reklamy, ale umět přizpůsobit svojí reklamu aktuálním trendům, svému konceptu a finančním podmínkám, které jsou mnohdy velkou překážkou pro tvorbu efektivní reklamy. Bakalářská práce zkoumá problematiku účinnosti internetové reklamy v praxi. Analyzuje stinné i světlé stránky jednotlivých druhů internetové reklamy i ostatních druhů propagace a popisuje, které z nich se vyplatí z hlediska efektivnosti vynaložených nákladů v menší soukromé firmě realizovat. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na popis jednotlivých druhů reklamy, především internetové reklamy. Do této části je zahrnuta kapitola věnována vývoji a stručné historii reklamy. Jsou zde popsány výhody a nevýhody internetové reklamy. Dále také teoretická část práce obsahuje kapitolu, která vysvětluje tvorbu efektivní reklamy. Praktická část aplikuje teoretické poznatky v praxi. Je zaměřena především na analýzu internetové reklamy a ostatních druhů propagace v soukromé firmě, konkrétně u firmy ELF Logistic s. r. o. u značky výrobků NanoProtech, a zhodnocení efektivity reklamní propagace u této firmy. Výstupem práce jsou zhodnoceny jednotlivé druhy propagace v této firmě a je stanoveno doporučení pro tuto firmu do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.