Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Neeuklidovský raytracer
Kostelník, Martin ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodou sledování paprsků v reálném čase obohacenou o práci s neeuklidovským prostorem. Cílem je navrhnout a implementovat interaktivní aplikaci, která umožní uživateli pohyb ve 3D scéně. Veškeré výpočty jsou prováděny na CPU. Jsou implementovány celkem čtyři rozdílné neeuklidovské prvky: portály, zakřivené tunely, škálovací a rotační tunely. Výsledkem práce je interaktivní aplikace obsahující osm ukázkových scén, které demonstrují neeuklidovské prvky.
Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace
Kostelník, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Závada, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat vnímání internetové reklamy českou internetovou populací a její následná segmentace, aby mohla tato práce přinést doporučení, jak co nejúčinněji a nejefektivněji využívat nástrojů internetové reklamy v českém internetovém prostředí. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, metodologické a praktické. V teoretické části je popsáno prostředí internetové reklamy, definovány základní pojmy a popsány výzkumné metody využité v práci. Metodologická část důkladně popisuje a zdůvodňuje veškeré použité metody v praktické části. Poslední praktická část získává hlubší poznatky o vnímání internetové reklamy za pomoci hloubkových polostrukturovaných rozhovorů, které jsou dále rozváděny a ověřovány s využitím vlastního dotazníkového kvantitativního výzkumu, který je reprezentativní na celou českou internetovou populaci. Získaná data jsou využita k odkrytí segmentů v české internetové populaci za pomoci faktorové a shlukové analýzy a následně jsou s využitím kontingenčních tabulek rozvíjeny profily odkrytých segmentů. S využitím všech poznatků jsou v závěrečné kapitole práce shrnuta doporučení, jak nejlépe využívat jednotlivé typy internetové reklamy a jak co nejúčinněji a nejefektivněji oslovit jednotlivé odkryté segmenty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.