Název:
Online marketing zvolené společnosti
Překlad názvu:
Online marketing of chosen company
Autoři:
Jelínková, Lenka ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce je souhrn marketingových nástrojů vybraného subjektu, který působí na trhu ve výrobě a prodeji plastových odlitků. Následně je sestaven plán online marketingových aktivit. První část práce je zaměřena na teoretická východiska. Pomocí komparace a deskripce odborné literatury jsou definovány stěžejní pojmy. Ty tvoří nezbytný základ také pro tvorbu části praktické. Teoretická část vysvětluje marketing a s ním spojený marketingový mix a jeho složky, detailněji je popsána marketingová komunikace, strategické řízení a nástroje internetového marketingu. Druhá část práce, část praktická, byla sepsána za použití dalších zdrojů. Všechny podklady posloužily k vytvoření plánu u zvolené společnosti. Plán je vytvořen za pomoci popisu současného stavu a cílů, kterých by společnost chtěla dosáhnout skrze vybrané strategie a nástroje online marketingu. V části práce nazvané výsledky a doporučení jsou rozepsané návrhy, plynoucí z praktické části, ke kterým se dospělo při analýze, pozorování a sestavování plánu. Navazuje na ně závěr, který je celkovým shrnutím rozebírané problematiky. Bakalářská práce je vytvořena za účelem, aby navržený plán bylo možné aplikovat v nejbližších měsících.The subject of the bachelor thesis is a summary of selected marketing tools of chosen company that operates on the market in the production and sale of plastic castings. Subsequently, the plan of online marketing activities is made. The first part focuses on the theoretical basis. The comparison and the description of scientific literature are used to define core concepts. They are also an essential foundation for creating practical part. The theoretical part explains concepts like marketing and to it associated marketing mix and its components, marketing communication is described in more details, strategic management and Internet marketing. The second part, the practical part, was written using other sources. All the elements served to create a plan of chosen company. The plan is created with the help of the description of the current situation and goals that the company would like to achieve by means of the strategy and online marketing tools. In the parts of work called the findings and recommendations are itemized suggestions arising from the practical part, which were made during the analysis, observation and drafting of the plan. It builds on them to conclude which is the overall summary of the discussed issues. Bachelor work is created for a purpose that the proposed plan could be apllied in the following months.
Klíčová slova:
CTR; internetová reklama; internetový marketingový mix; marketingová komunikace; marketingový mix; PPC; strategické řízení