Název: Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Překlad názvu: Use of online advertising (PPC) to increase sales of ecommerce website
Autoři: Šašek, Marek ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AdWords; eshop; Google Analytics; internetová reklama; internetový obchod; návštěvnost; online marketing; optimalizace; Pay per click; PPC; AdWords; e-commerce; eshop; Google Analytics; internet advertising; online marketing; optimization; Pay per click; PPC; traffic

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68690

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361563


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet