Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 210 záznamů.  začátekpředchozí201 - 210  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing mix on veterinary clinic
Hanulay, Juraj ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Žert, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aplikováním marketingového mixu. Teoretická část definuje důležité pojmy, které se týkají marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Cílem práce je dokázat, jak lze dobrým marketingem zajistit úspěšnost kliniky.Z práce vyplývá, že úspěch kliniky v první řadě zabezpečí správný výběr pracovníků, jejich odborná úrověň, moderní materiálové a přístrojové vybavení kliniky. K úspěchu se stejnou mírou podepisuje i finanční politika kliniky, její dostupnost, správně vedená komunikace mezi pracovníky kliniky a stejně tak odborný a citlivý přístup k pacientovi. V závěru práce poukazuji na to, co by se ještě v marketingu zlepšit.
Komparace služeb bankovních institucí v ČR a v USA
Ťopková, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou bankovních služeb z dvou různých bankovních systémů. Teoretickou část představuje kapitola první a druhá, které charakterizují marketing služeb a faktory ovlivňující bankovní sektor v globálním světě. Propojením teoretických a praktických poznatků je kapitola pátá, která zahrnuje popis a vývoj bankovních systémů v ČR a USA. Stěžejními jsou kapitoly čtvrtá až šestá, které obsahují analýzu bankovních služeb, jejich popis, poplatkovou politiku, způsob distribuce a komunikaci s klienty. Výsledkem je srovnání především výhodnosti pro klienta.
Marketingový mix - ZOO Praha
Bělíčková, Helena ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Podhajská, Daniela (oponent)
Bakalářská práce pojednává o nástrojích marketingového mixu nejnavštěvovanější české zoo - Zoo Praha. Cílem práce je popsat a zhodnotit marketingový mix Zoo Praha a dále zjistit, v čem spočívá úspěch Zoo Praha posledních několika let. Teoretická část definuje důležité pojmy týkající se marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Dále je vysvětlen význam zoologických zahrad, historie a současnost Zoo Praha. V praktické části popisuji jednotlivé prvky marketingového mixu Zoo Praha a následně je hodnotím. Na závěr shrnuji všechny zjištěné poznatky a posuzuji současnou situaci v Zoo Praha.
Srovnání marketingových strategií leteckých společností na českém trhu
Presslová, Lucie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Máchalová, Dagmar (oponent)
Práce je členěna do 5 kapitol. V první kapitoje je obecně popsán marketing služeb a současná situace letecké sopravy na českém trhu. Další kapitoly pojednávají o historii, SWOT analýze a o marketingových strategiích nízkonákladových leteckých společností, Lufthansy a ČSA. V poslední, 5. kapitole je provedeno srovnání výše uvedených leteckých společností podle marketingových strategií a podle Skytrax Research a nastíněn jejich budoucí vývoj.
Analýza studentských bankovních účtů
Vrána, Lukáš Mgr. ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Koláček, Michal (oponent)
Cílem práce byla analýza studentských bankovních účtů v České republice. Její součástí byl podrobný popis situace a následné srovnání studentských účtů přítomných na našem trhu. Vytvořil jsem srovnávací model, pomocí kterého jsem identifikoval nejlepší nabídku. Dále jsem provedl dotazníkové šetření majitelů studentských bankovních účtů. Výsledky jednotlivých odpovědí byly zobrazeny ve formě grafického přehledu i s uvedením případného ověření platnosti statistických hypotéz. Na základě takto získaných dat jsem vytvořil soubor doporučení pro marketing studentských bankovních účtů.
Marketing a jeho využití v hoteliérství
Piteráková, Leona ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Potřeba a vývoj marketingu v hoteliérství. Tato dříve opomíjená oblast je dnes již samozřejmou součástí dobře fungujícího hotelu. Hotelový provoz náleží do sektoru služeb, který byl v minulosti obecně velmi podceňován. Po pádu centrálně plánované ekonomiky došlo v České Republice k velkému rozvoji i v tého oblasti. Organizace vstupující na trh začátkem devadesátých let neměly vůbec žádné zkušenosti s marketingem služeb a mohly se učit pouze ze svých úspěchů a omylů. Záhy díky vstupu silných a zkušených zahraničních firem na náš trh zesílila konkurence a tím došlo i ke zlepšení celkové nabídky služeb.
Aplikace marketingu v právních službách
Šebek, Marcel JUDr. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů, druhů právních služeb a blíže pak služeb advokátů, s důrazem na jejich specifika a legislativní omezení. Praktická část práce se zabývá analýzou trhu právních služeb a popisem a hodnocením provedeného marketingového výzkumu. Poslední část práce řeší konstrukci marketingového mixu vhodného pro oblast advokacie na základě získaných informací.
Marketing školy ve vybraném subjektu
Dvořáková, Ivana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Navrátilová, Petra (oponent)
Provést analýzu interního a externího prostředí. V primárním výzkumu se zaměřit na marketingové řízení škol. Navrhnout vzdělávací modul pro zvýšení úrovně implementace marketingu v prostředí škol. Zpracovat případovou studii vhodnou pro trénink vybrané oblasti marketingového řízení školy a pro výuku formou e- learningu. Diplomová práce je součástí projektu CZ.04.1.03/3.2.15.1./0072 - Rozvoj profesních kompetencí pedagogických pracovníků.
Marketingové strategie rakouských investičních společností na českém trhu
Kičmerová, Kateřina ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Bílková, Jana (oponent)
Práce zkoumá působení zahraničních investičních společností na českém trhu. Hodnotí nejen proces vstupu rakouských investičních společností na český trh, ale i množství alokovaných zdrojů, konkurenční výhody a formy vstupu na trh. Dále je v práci analyzována současná situace na trhu podílových fondů, marketingová strategie rakouských investičních společností a jejich marketingový mix. Důraz je kladen především na hodnocení základního produktu, možnosti jeho adaptace, distribuční cesty a jejich řízení a specifické vlastnosti služeb. Práce shrnuje možnost vzniku strategických oken v oblasti kolektivního investování v ČR a schopnost rakouských investičních společností tento potenciál využít.
Marketingová strategie firmy Team Trackers v mezinárodním leteckém průmyslu
Brodská, Olga ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Team Trackers. Společnost Team Trackers poskytuje asistenční služby leteckým společnostem. Tyto služby zahrnují péči o pasažéry leteckých společností od prvního telefonického kontaktu s cestujícím až po výpočet a vyplacení odškodnění pasažérovi. První část této diplomové práce obsahuje informace o společnosti Team Trackers, zhodnocení výběru umístění společnosti a okolnosti založení. Dále jsou zde informace o strategických leteckých aliancích. Další část se zabývá organizační strukturou, marketingovým mixem společnosti a SWOT analýzou firmy Team Trackers. Následuje krátké zhodnocení výzkumu potenciálu trhu a strategie v oblasti informačních technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 210 záznamů.   začátekpředchozí201 - 210  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.