Název: Srovnání marketingových strategií leteckých společností na českém trhu
Překlad názvu: Comparision of airlines marketing strategies on the Czech market
Autoři: Presslová, Lucie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Máchalová, Dagmar (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Lufthansa; marketing služeb; marketingové strategie; nízkonákladové letecké společnosti; srovnání; ČSA; comparison; low cost carriers; Lufthansa; marketing of services; marketing strategies; ČSA

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7910

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3905


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet