Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání marketingových strategií leteckých společností na českém trhu
Presslová, Lucie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Máchalová, Dagmar (oponent)
Práce je členěna do 5 kapitol. V první kapitoje je obecně popsán marketing služeb a současná situace letecké sopravy na českém trhu. Další kapitoly pojednávají o historii, SWOT analýze a o marketingových strategiích nízkonákladových leteckých společností, Lufthansy a ČSA. V poslední, 5. kapitole je provedeno srovnání výše uvedených leteckých společností podle marketingových strategií a podle Skytrax Research a nastíněn jejich budoucí vývoj.

Viz též: podobná jména autorů
2 Machalová, Denisa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.