Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh softwaru využitelného v ergoterapii Návrh, realizace a zhodnocení počítačového programu pro trénink nakupování pro osoby s kognitivními deficity
Rohlenová, Eva ; Rodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Svobodová, Tereza (oponent)
BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno: Eva Rohlenová Vedoucí práce: Bc. Zuzana Rodová, M.Sc. Oponent práce: Název bakalářské práce: Návrh softwaru využitelného v ergoterapii Podnázev bakalářské práce: Návrh, realizace a zhodnocení počítačového programu pro trénink nakupování pro osoby s kognitivními deficity Abstrakt bakalářské práce: Hlavním cílem této práce bylo navrhnout software využitelný v ergoterapii v kognitivní rehabilitaci. Navrhla jsem počítačový program zaměřený na trénink nakupování, jehož výhodami je bezplatnost, možnost spuštění na běžném počítači a také dostupnost na internetu. Tento program, nazvaný Trénink nakupování, byl následně v beta verzi zrealizován a poté otestován pěti pacienty po prodělané cévní mozkové příhodě a ohodnocen pomocí dotazníku. Výsledky ukazují, že všichni pacienti hodnotí program velmi kladně a věří v jeho prospěšnost pro rehabilitaci. Teoretická část práce popisuje kognitivní trénink a činnost nakupování z pohledu ergoterapeuta. Dále jsou v ní představeny čtyři existující tréninkové programy zabývající se nakupováním. Také obsahuje detailní informace o navrženém programu. Praktickou část tvoří popis testování programu, vyhodnocení odpovědí dotazníků a návrhy na zlepšení programu do budoucna. Klíčová slova: kognitivní rehabilitace, kognitivní trénink, iADL, nakupování,...
Závislost na nakupování
Statníková, Romana ; Arnoldová, Anna (vedoucí práce) ; Luptáková, Marina (oponent)
Shrnutí Ve své diplomové práci jsem se zabývala závislostí na nakupování, fenoménem, který je v dnešní společnosti velmi aktuální a jehož výskyt neustále narůstá. Do oblasti oniománie spadá nejen rovina psychologická, ale také sociální či finanční pohled na tuto poruchu. Zaměřila jsem se především na představením oniománie, jakožto velkého nebezpečí pro člověka a společnost, a to především v souvislosti s finanční negramotností. Věnovala jsem prostor vysvětlení hlavním pojmům z oblasti závislostí a to jak látkových tak nelátkových. Pozornost byla věnována také důležité kapitole, genderové otázce v souvislosti s patologickým nakupováním a seznámení se s možnostmi léčby a prevence. Výzkumná část se zabývá mírou informovanosti a orientace v problematice závislosti na nakupování u vysokoškolských studentů a prostřednictvím dotazníků jsou zodpovězeny úkoly, které jsem si vzhledem k danému tématu stanovila.
Sociologické aspekty impulzivního nakupování
Pfeiferová, Jitka ; Osuský, Michal (vedoucí práce) ; Buchtík, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rozhodováním, především pak otázkou, zda je spíše racionální či iracionální a co z toho vyplývá. Pro zúžení tématu je zaměřena na rozhodování při nákupu, které je zkoumáno v rámci kvalitativního výzkumu exploračního typu. Ten si klade za cíl zjistit, jaký podíl nákupů je proveden racionálně a jaký iracionálně, jak celý proces rozhodování probíhá a jaké faktory jej ovlivňují. Výchozím bodem jsou data ze zveřejněného výzkumu, který tvrdí, že je 70% nákupů impulzivních (neplánovaných), tedy jsou lidské rozhodování a lidé sami iracionální. Vlastní výzkum však ukazuje, že impulzivita a iracionalita nákupu spolu zřejmě nesouvisí. Proto se práce blíže věnuje problematice rozlišení nákupu racionálního a iracionálního, jehož výsledkem je, že iracionálně respondenti nakupovali zhruba v pětině případů, zatímco impulzivní povahy bylo asi 65% nákupů. Rozhodování při nakupování se tedy u zúčastněných respondentů ukázalo být spíše racionálním, což vede k úvahám, jak by to mohlo být s rozhodováním všeobecně. V neposlední řadě je zkoumána otázka emocí, jakožto neuvědomovaných podnětů rozhodování, kdy z vlastního výzkumu vyplývá, že existují a to napříč kategoriemi plánovaný - neplánovaný a racionální - iracionální nákup.
DŮM NA HRANĚ - Valašské Meziříčí, ulice Sokolská
Pomykalová, Andrea ; Vojtová, Lea (oponent) ; Hrabec, Josef (vedoucí práce)
Architektonický a urbanistický koncept vychází z původního záměru rozdělení parcel (dlouhé a úzké) a zachování trasy pro chodce(z náměstí do sídliště). Samotný tvar budovy je filozofií dvou hmot znázorňujících spojení dvou měst (Valašské Meziříčí a Krásno) v jedno město. Spojení těchto hmot vlnou je reakcí na dvě protékající řeky ( Vsetínská a Rožnovská), která je nejvíce viditelná z ulice Sokolská. Z důvodu hlučné silnice na jižní straně parcely bylo přínosnější orientování budov na východ a západ což je také v souladu s navázáním na původní parcely. Dva souměrné objekty navazují sedlovými střechami na stávající zástavbu v ulici Pospíšilova.
PŘESTAVBA PRŮMYSLOVÝCH AREÁLŮ A ZÓN - PRÁDELNY A ČISTÍRNY CHRIŠTOF VE VYŠKOVĚ
Opatrný, Vladimír ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
PŘESTAVBA PRŮMYSLOVÝCH AREÁLŮ A ZÓN - PRÁDELNY A ČISTÍRNY CHRIŠTOF VE VYŠKOVĚ. K návrhu bylo přistoupeno jako k celkové asanaci území se zanecháním a znovuvyužitím jednoho centrálního objektu. Dále zde bylo umístěno několik nových objektů pro obchod, kanceláře a bydlení. Urbanistický návrh reaguje na okolní zástavbu a orientaci ke světovým stranám. Část území je využita jako park pro odpočinek i pro sportovní aktivity. Celkově se jedná o změnu z uzavřeného zastaralého a nevyužitého území, které se mění na veřejný prostor pro nakupování, stravování, bydlení a sportovní vyžití.
Design ruční čtečky čárových kódů
Blaha, Tomáš ; Zvonek, Miroslav (oponent) ; Fridrichová, Eva (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je design ruční čtečky čárových kódů. Práce se zabývá vývojem a současným stavem na trhu. Cílem je vytvoření nadčasového designu, který bude respektovat technické, ergonomické a estetické požadavky.
Trendy v shopping tourismu
Kupčíková, Tereza ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce definuje nákupní cestovní ruch a dále ho rozděluje dle druhu a forem. Zabývá se faktory, které ovlivňují nakupování jako motiv cesty a stanovuje předpoklady pro rozvoj nákupního cestovního ruchu. Práce dále pojednává o útratách účastníků cestovního ruchu a významu nákupů v destinacích. Závěrečná část práce analyzuje nákupní cestovní ruch v České republice z hlediska příjezdového cestovního ruchu. Poslední kapitoly se věnují přínosu nákupního cestovního ruchu a jeho budoucímu vývoji.
Chování spotřebitele při nákupu na internetu
Hedrlínová, Alice ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu na internetu. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují chování spotřebitelů při nakupování přes internet, jak se při nakupování přes internet zákazníci rozhodují, podle čeho si vybírají konkrétní e-shop a jak nejlépe dle jejich názoru mají stránky konkrétního e-shopu vypadat. Pro získání potřebných primárních dat byla použita technika kvantitativního dotazování online. Dále byla primární data doplněna o sekundární data, získaná z výzkumu MML-TGI. Na základě analýzy primárních a sekundárních dat byl vytvořen seznam doporučení pro začínající i fungující e-shopy. Rady, jak se stát úspěšným internetovým obchodem, se týkaly jak založení, tak fungování e-shopu, doporučení se věnovala také tomu, jaké nabízet platební metody a formy dopravy a jak by měly stránky internetového obchodu vypadat.
Česká republika, Slovensko, Maďarsko: Sledujeme informace o potravinách při jejich nákupu?
Červenka, Jan
V průběhu září a října byly respondentům v České republice, v Maďarsku a na Slovensku položeny dvě otázky zjišťující, zda lidé při nakupování potravin kontrolují údaje o datu jejich spotřeby a informace o jejich složení.
Nákupní cestovní ruch
Soukupová, Jana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce definuje nákupní cestovní ruch a rozděluje ho na další formy a druhy. Zabývá se předpoklady pro rozvoj této formy cestovního ruchu a jejími možnými dopady. Práce dále pojednává o zvláštnostech destinací a atraktivit nákupního cestovního ruchu a uvádí jejich příklady. Závěrečná část práce se zabývá výdaji účastníků cestovního ruchu za nakupování, předposlední kapitola je věnována nákupnímu cestovnímu ruchu v České republice. V poslední kapitole jsou shrnuty faktory, které by mohly mít vliv na budoucí vývoj nákupního cestovního ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.