Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Zatloukalová, Veronika ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků tenisového klubu AGROFERT Prostějov. Práce vychází z teoretických poznatků, které se týkají spokojenosti zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který je nedílnou součástí práce. V praktické části je klub nejdříve popsán a analyzován, a dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky dotazníkového šetření. V závěru práce jsou sepsány výsledky a navrhnuta opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného klubu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Kadlčková, Michaela ; Sobotková, Eliška (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Rekreačního areálu REVIKA. Práce vychází z teoretických poznatků týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který představuje stěžejní část této práce. V praktické části je firma nejprve popsána a analyzována, dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou pak navrženy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků dané společnosti.
Marketingový výzkum pro produkt Sticky Password
Nárožná, Gabriela ; Bílek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro softwarovou společnost Lamantine software, a.s. Tato společnost působí v oblasti vývoje software. Konkrétně se tato práce zaměřuje na marketingový výzkum pro produkt Sticky Password, který slouží pro správu hesel a vyplňování formulářů. Důraz je kladen identifikaci konkurenčních produktů, cílových skupin, jejich potřeb a očekávání. Pomocí marketingových nástrojů a nástrojů webové analytiky je provedena analýza marketingového prostředí a dotazníkové šetření.
Hrozby a příležitosti pro vybranou firmu
VARGOVÁ, Vendula
Hlavním cílem diplomové práce bylo odkrýt příležitosti a identifikovat hrozby pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití získaných informací. V teoretické části diplomové práce jsem čerpala informace o provedení situační analýzy a dále pak o metodách analýzy marketingového prostředí a SWOT analýzy. Pro zjištění příležitostí a hrozeb v praktické části diplomové práce jsem zvolila Československou obchodní banku, a. s., která působí jako univerzální banka v České republice. Pro tyto účely byla použita SWOT analýza. Před provedením SWOT analýzy bylo nutné nejdříve vypracovat analýzu marketingového prostředí podniku. Makroprostředí firmy jsem analyzovala prostřednictvím STEP analýzy. Mikroprostředí banky jsem vyhodnotila pomocí Porterova modelu pěti sil a k analýze společnosti jsem provedla finanční analýzu vybraných ekonomických údajů a poměrových ukazatelů z výročních zpráv za sledované období roku 2010 až 2014. Provedením SWOT analýzy byly odkryty následující příležitosti: růst počtu obyvatel, rostoucí počet domácností s osobním počítačem a připojením k internetu, rozvoj smartbankingu a propojení distribučních sítí. Nejvýznamějším ohrožením pro banku je růst rivality mezi konkurenty, růst vyjednávací síly zákazníků, ohrožení formou substitutů, konec platnosti smlouvy s Českou poštou a zamýšlené převedení České pošty na franšízu. Abych naplnila cíle práce, navrhla jsem bance následující doporučení: specializované produkty pro děti a mládež a kampaň s veřejnou soutěží, dále alternativní distribuční kanály, virtuální videobankéře a virtuální pobočky, soutěžní a anketní aplikace na sociálních sítích, rozvoj smartbankingu, propojení distribučních sítí a sloučení obchodních značek. Z hlediska ohrožení doporučuji snížit poplatky za vedení účtů, zvýšit úrokovou sazbu na účtech, vytvořit dotazníky ohledně odchodovosti klientů, vyšší provize z prodejů a podílů pro Českou poštu a v neposlední řadě benefity a školení pro zaměstnance České pošty.
Analýza možnosti založení nové cestovní kanceláře
Mašová, Veronika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem založení nové cestovní kanceláře zaměřené na domácí cestovní ruch. Její cílem je podat čtenáři co nejvěrnější obraz založení nové cestovní kanceláře v praxi. Na základě analýzy prostředí, trhu, konkurence a potencionálních zákazníků je sestavena nabídka cestovní kanceláře, která se opírá o tři základní pilíře: nabídku určenou seniorům, nabídku pro rodiny s dětmi a forfaitové zájezdy. Dále je zde nastíněna i finanční stránka celého procesu založení nové cestovní kanceláře.
Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s.
BLÁHOVÁ, Simona
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí ve firmě ACR auto, a.s., která se zabývá prodejem vozů BMW a Ford. Práce je zaměřená na analýzu mikroprostředí a makroprostředí firmy a je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky dané problematiky a druhá část se zaměřuje na praktické zpracování jednotlivých analýz. Závěr práce obsahuje zhodnocení současného marketingového prostředí firmy a opatření na zlepšení stávající situace.
Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě
ČERNÁ, Jana
Marketing má v současné době stále větší význam a každá firma by se jím měla důkladně zabývat. Aby firma mohla v daném odvětví obstát, musí získávat co nejpřesnější informace o konkurenci, dodavatelích, zákaznících a s pomocí těchto údajů vypracovávat marketingové strategie. V teoretické části této bakalářské práce je popsán marketing, marketingové prostředí a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy aplikovány na konkrétní podnik {--} ARBO, spol. s r. o. Marketingové prostředí je analyzováno pomocí Porterova modelu pěti sil a STEP analýzy.
Analýza marketingového prostředí
CIBUZAROVÁ, Romana
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové cíle zvolené firmy a navrhnout případné změny. Teoretická část je věnována marketingu, marketingovému prostředí a analýzám marketingového prostředí. V praktické části jsou aplikovány PEST analýza a Porterův model "Pěti sil" na firmu, která se věnuje mezinárodní nákladní dopravě provozované vozidly nad 3,5 tuny. Závěr obsahuje navržené změny pro tento podnik.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Romová, Zuzana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Diplomová práce popisuje a hodnotí marketingovou strategii cestovní kanceláře. Na základě SWOT analýzy a vlastního marketingového výzkumu navrhuje zlepšení marketingové strategie a změny ve složení marketingového mixu. Vlastní marketingový výzkum, provedený písemnou formou pomocí dotazníků mezi cílovou skupinou zákazníků cestovní kanceláře, posuzuje jejich spokojenost se službami cestovní kanceláře. Zpracování diplomové práce potvrzuje čtyři hypotézy, které byly stanoveny před zahájením práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.