Název: Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě
Překlad názvu: Analysis of marketing environment in chosen company
Autoři: ČERNÁ, Jana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingového prostředí; marketing; marketingové prostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza; analysis of the marketing environment; marketing; marketing environment; Porter´s model of five powers; STEP analysis
Citace: ČERNÁ, Jana. Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9108

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48678


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet