Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 214 záznamů.  začátekpředchozí191 - 200dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané společnosti
Votavová, Alena ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kukla, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti F AIR spol. s r. o., první soukromé letecké školy v České Republice, která má hlavní sídlo na letišti Benešov. Cílem této práce je představit nabízené produkty společnosti, analyzovat marketingovou strategii a marketingové prostředí a navrhnout možné změny současné strategie. K dosažení tohoto cíle byla aplikována řada dílčích analýz a vlastní marketingový výzkum, nashromážděné údaje jsou vyhodnoceny ve finální SWOT analýze. Ze získaných výsledků jsem navrhla změny, které by mohly vést ke zvýšení obratu společnosti a větší spokojenosti zákazníků.
Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích
Kašparová, Barbora ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vývojem multikin, současným stavem na trhu multikin v České republice, vymezuje pojmy marketing a marketingový mix a zaměřuje se na marketing služeb. V praktické části se zaměřuje na marketingový mix multikina konkrétního provozovatele - CineStar v Českých Budějovicích. Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu tohoto multikina, zhodnotit je, případně doporučit možná vylepšení.
Marketing v oblasti počítačové podpory a poradenství v aplikaci na zahraniční společnost
Karnová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mňahončáková, Jana (oponent)
Práce se zabývá problematikou marketingu malých podniků působících v oblasti služeb s důrazem na trh počítačové podpory a poradenství v Kanadě. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové pojmy a definice související s tématem. Praktická část obsahuje situační analýzu a návrh marketingové strategie pro vybranou kanadskou společnost včetně stanovení poslání, cílových skupin, marketingových cílů a vhodné marketingové strategie.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Lejčková, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře" je seznámení se s marketingovou strategií cestovní kanceláře MILE s cílem navrhnout možná zlepšení na základě provedených analýz. První část práce zahrnuje obecný výklad marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu. V druhé části dochází k aplikaci této teorie do praxe, je nastíněna základní charakteristika CK MILE a následuje analýza postavení společnosti na trhu cestovního ruchu. Za tímto účelem provádím analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, analýzu konkurence a vlastní dotazníkový výzkum. V další části analyzuji současnou marketingovou strategii cestovní kanceláře MILE. Výsledkem jsou konkrétní návrhy na zlepšení tržního zacílení, stanovených cílů, marketingové strategie a marketingového mixu.
Communication strategy of Guarant International Ltd.
Višňovská, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fábry, Peter (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikaci vybrané společnosti. Teoretická část práce je věnovaná teoretickému pohledu na marketingovou komunikaci a především marketing služeb. Třetí kapitola analyzuje vybranou společnost, její činnost a postavení na trhu. Čtvrtá kapitola je věnována komunikační strategii a komunikačním nástrojům dané společnosti. V poslední kapitole jsou zhodnoceny použité nástroje a návrhy zlepšení komunikace.
Marketing služeb v reklamní společnosti Minds, s.r.o.
Pšeničková, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Blažek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing služeb v reklamní společnosti. Je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. První část popisuje literární poznatky marketingu služeb a základní specifika reklamy, se zaměřením na venkovní reklamu. Praktická část znázorňuje marketing služeb v reklamní společnosti Minds a analyzuje prostřednictvím dotazníků spokojenost klientů s poskytovanými službami. Získané informace jsou vyhodnocené a interpretované.
Customer service as a CRM tool
Smiková, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pařízek, Karel (oponent)
Bakalářská práce analyzuje a hodnotí současný stav marketingového mixu společnosti Prague City Apartments, s.r.o. Důraz je v rámci jednotlivých prvků marketingového mixu kladen na fungování zákaznického servisu jako součásti koncepce Customer Relationship Management (CRM). Analýza vychází z teoretických poznatků o marketingu služeb a CRM a z významu zákaznického servisu při poskytování služeb, a to zejména v cestovním ruchu a hotelnictví. Práce prostřednictvím SWOT analýzy přináší návrhy na zlepšení kvality zákaznického servisu jakožto nástroje budování vztahů se zákazníky.
Analýza studentských bankovních účtů
Vrána, Lukáš ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Koláček, Michal (oponent)
Cílem práce byla analýza studentských bankovních účtů v České republice. Její součástí byl podrobný popis situace a následné srovnání studentských účtů přítomných na našem trhu. Vytvořil jsem srovnávací model, pomocí kterého jsem identifikoval nejlepší nabídku. Dále jsem provedl dotazníkové šetření majitelů studentských bankovních účtů. Výsledky jednotlivých odpovědí byly zobrazeny ve formě grafického přehledu i s uvedením případného ověření platnosti statistických hypotéz. Na základě takto získaných dat jsem vytvořil soubor doporučení pro marketing studentských bankovních účtů.
Vývoj nabídky a poptávky v luxusním segmentu pražského hotelového trhu po roce 2000
Šimek, Filip ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Maček, Martin (oponent)
Vymezení teoritického rámce práce z hotelnictví, marketingu hotelnictví a ekonomie. Charakteristika luxusního segmentu. Vývoj 5* zařízení za socialismu a v porevolučním období. Analýza současného trhu luxusního segmentu v Praze ze strany nabídky a poptávky s predikcí vývoje do roku 2012.
Marketing Specificities in Conference Organization Business
Gryshchuk, Viktoriia ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Ve své práci jsem se zaměřila na hlavní aspekty pořádání pracovních akcí, hlavně v oblasti specifikací konferencí v Evropě a Ruské Federaci. Teoretická část se skládá z marketingu služeb a marketingového mixu. Praktická část se zaměřuje na proces pořádání konferencí na příkladu mezinárodní společnosti Jacob Fleming Company. Vybrané příklady konferencí spolu s jejími příslušnými materiály jsou uvedeny v konci mé práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 214 záznamů.   začátekpředchozí191 - 200dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.