Název: Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Překlad názvu: Customer service as a CRM tool
Autoři: Smiková, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pařízek, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; hotelnictví; marketing služeb; SWOT analýza; zákaznický servis; CRM; customer service; hotel industry; marketing of services; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20278

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16248


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet