Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,663 záznamů.  začátekpředchozí1801 - 1810dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Návrh zlepšení marketingu společnosti VMT Ecopack s.r.o.
Nováková, Lucie ; Vlček, Radim (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je orientována na oblast průmyslového trhu, kde jsem se snažila navrhnout patřičná opatření pro zlepšení marketingových aktivit společnosti VMT Ecopack s.r.o. V první části vysvětluji rozdíly mezi spotřebitelským a B2B marketingem, odlišnou komunikaci se zákazníky, segmentaci trhu, řízení vztahu se zákazníky atd. V dalším úseku se věnuji popisu společnosti VMT Ecopack s.r.o., jeho předmět podnikání, organizační strukturu, financování a další důležité informace k osvětlení problematiky. Co se týče návrhové části, pomocí různých metod a analýz jsem sestavila SWOT analýzu podniku, provedla průzkum uvnitř podniku a zaměřila se na zlepšení například podpory prodeje nebo komunikace.
Marketingový mix společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Koutňáková, Martina ; Netočná, Ivana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o. a dále přináší návrhy na jeho zlepšení. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy, které souvisí s touto problematikou, analytická část popisuje společnost, její obchodní situací a především rozebírá její marketingový mix. Návrhová část se zabývá konkrétními doporučeními ke zlepšení, která byla vytvořena s přispěním zaměstnanců a jednoho z jednatelů společnosti pana Mgr. Tomáše Voženílka a dotazníkového průzkumu mezi zákazníky. Tato zlepšení by měla vést k rozšíření povědomí o společnosti i jejích produktech a přispět k rozvoji stávajících a vzniku nových vztahů mezi společností a zákazníky.
Návrh zlepšení marketingového mixu
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analyzovat vnější i vnitřní prostředí podniku. Po provedení analýz vyhledat problémy podniku v jednotlivých segmentech marketingového mixu - 5P. Následně tyto problémy v jednotlivých segmentech marketingového mixu řešit v podobě vlastních návrhů pro zlepšení. Podnik se zabývá pronájmem reklamních ploch na čekárnách, které jsou postaveny na zastávkách veřejné hromadné dopravy ve městech.
Návrh komunikačního mixu kosmetické značky
Lišková, Johana ; Šopík, Josef (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh vhodného komunikačního mixu, který vychází z analýzy současného stavu obchodní značky RevitaLash. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část obsahuje seznámení se s teoretickými východisky pro zpracování komunikačního mixu. Druhá část je zaměřena na představení společnosti a provedení analýzy. Třetí část se zabývá návrhem doporučení pro zlepšení komunikačního mixu a marketingové strategie obchodní značky RevitaLash.
Komunikační mix společnosti Horimex cars, s.r.o
Czabeová, Ivana ; Malínková, Šárka (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Horimex cars, s.r.o. Cílem je navrhnout opatření ke zlepšení komunikačního mixu, které by měly vést ke zvýšení povědomí zákazníků o firmě a zlepšení postavení firmy na trhu.
Návrh komunikačního mixu pro zahradnickou firmu Ivo Řeřucha
Killich, Ondřej ; Novák, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je po analýze zlepšení komunikačního mixu v zahradnické firmě Ivo Řeřucha. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí s firmou a jejím okolím a praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě druhé části vede k navržení doporučení a změn komunikačního mixu, které zajistí rozšíření povědomí o jménu a službách firmy.
Komunikační mix vybraného produktu
Kelarová, Michaela ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix produktu UGO. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix produktu, srovnává teoretická východiska se skutečným stavem a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou využívány a které ne. Obsahuje návrhy na zlepšení aktuálně používaných metod komunikace se zákazníky a spotřebiteli a navrhuje možné metody, které by mohly přispět na zlepšení jeho situace na trhu.
Návrh komunikačního mixu
Macháňová, Hana ; Masařík, Radek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude věnovat komunikačnímu mixu ve firmě Unimal Color ve Valašském Meziříčí. Cílem je navrhnout nové a levné způsoby komunikace se zákazníkem. Tyto nové způsoby komunikace by měly vést ke zlepšení pozice na trhu a zvýšit podvědomí zákazníků o firmě Unimal color.
Podnikatelský záměr
Havránek, Lukáš ; Dombek, Petr (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout informace umožňující úspěšný vstup společnosti GrowJOB s.r.o. na rakouský trh. GrowJOB vzdělává ředitele a manažery českých firem v oblasti konkurenceschopnosti, pomáhá jim v růstu a tuto činnost vykonává od roku 2006. V práci se věnuji teoretickému zázemí tvorby podnikatelského záměru, analýze vnitřního i vnějšího prostředí společnosti a posléze přecházím ke konkrétním návrhům postupu expanze včetně detailního finančního plánu. Klíčovou konkurenční výhodou společnosti je, že vychází z nových vědeckých poznatků v oblasti rozhodovacích procesů zákazníků (behaviorální ekonomie, neuroekonomie) a přenáší je do každodenního fungování firem.
Návrh komunikačního mixu
Odvářková, Alice ; Sedlák, Milan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení komunikačního mixu společnosti Berentzen Distillers CR, spol. s r.o., která se zabývá především prodejem alkoholických nápojů, ale i silniční motorovou dopravou. Práce popisuje společnost a obsahuje návrh na zlepšení stávajícího komunikačního mixu, aby společnost více zapůsobila na své zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,663 záznamů.   začátekpředchozí1801 - 1810dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.