Název: Komunikační mix společnosti ve sportovním prostředí
Překlad názvu: Communication Mix of the Company in Sports Area
Autoři: Vojáček, Filip ; Čechová, Kristýna (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: b2b; komunikace; Komunikační mix; marketing; public relations; reklama; sportovní management; sportovní marketing; advertising; b2b; communication; Communication mix; marketing; public relations; sports management; sports marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61434

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254973


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet