Název:
Návrh komunikační strategie
Překlad názvu:
Communication Strategy Proposal
Autoři:
Elšík, Tomáš ; Ryčl, Jaroslav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie pro vybraný podnik. Cílem je analyzovat současný stav komunikačního mixu podniku a jeho vnějšího a vnitřního prostředí. Dále na základě provedených analýz navrhnout nová doporučení pro zlepšení komunikační strategie, která napomůžou ke zvýšení povědomí o firmě a přivedou nové zákazníky.
This Master's thesis is focused on the design of communication strategy for selected company. The objectives are to analyze the current situation of company's communication mix and its macro and micro environment, furthermore on the basis of these analyses to propose improvements for communication strategy, which will help to increase the awareness about the company and bring the new customers.
Klíčová slova:
advertising.; communication; communication strategy; Marketing; promotion; komunikace; komunikační strategie; Marketing; propragece; reklama.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62290