Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 185 záznamů.  začátekpředchozí176 - 185  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Typologie zákazníků v oblasti módy
Rajnochová, Radka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato práce se zabývá typologií zákazníků se zaměřením na oblečení a obuv. Cílem práce je komparace dvou vypracovaných typologií. Ta první je založena na datech projektu Fashion 2012, druhá pak vychází z provedené analýzy dat MML-TGI. Kromě detailního popisu výsledných segmentací, práce obsahuje také zhodnocení kladných a záporných stránek obou výzkumů, možná doporučení a návrhy nových typologií. Další kapitoly se pak věnují nastínění teoretických východisek nebo aktuální charakteristice trhu s módou v České Republice. Výsledky, které práce nabízí, jsou plně využitelné v praxi. Díky nim firmy mohou získat komplexní přehled o trendech a zákaznících tohoto trhu.
Vývoj pánského obleku ve 20. století na pozadí socio-kulturních změn
Balko, Michal ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Sabo, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce s názvem Vývoj pánského obleku ve 20. století na pozadí socio-kulturních změn má za cíl sledovat linie postupného vývoje pánské garderoby v období 20. století a vlivy, jež na ni působily z oblasti kulturní, sociální či ekonomické a to hlavně na územní Evropy a částečně také USA. Krom oděvní módy sleduje práce také vývoj v rámci reklamy a propagace, prvky kreativní kultury, jež jsou zásadním médiem a podmínkou šíření módy jako takové. K dosažení těchto cílů se v práci využívá informací z dostupných povětšinou cizojazyčných publikací a zároveň periodik, která vycházela ve zkoumané době. Skrze konkrétní obchodní informace v nich obsažené je možno v praktické části potvrdit či vyvrátit fakta z části teoretické.
Marketing osob
Voroňáková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikace faktorů úspěchu na trhu celebrit prvního desetiletí 21. století a formulace doporučení pro Českou republiku na období následujících pěti až deseti let. Předmětem práce je ověřit platnost hypotéz: 1. V období 2006-2011 se zařadil excentrismus mezi faktory úspěchu v zábavním průmyslu., 2. Za období let 2006-2011 se zvýšila míra sexuální tolerance., 3. Existuje přímá vazba mezi osobnostmi hudebního průmyslu a světem módy.; Hlavním metodickým nástrojem byly kvazi skupinové rozhovory v podobě internetových diskusních příspěvků. K vyhodnocení kvalitativních dat byla použita obsahová analýza. Provázanost hudebního průmyslu se světem módy byla znázorněná prostřednictvím mapy vnímání. Jako nejvýznamnější faktory úspěchu v zábavním průmyslu byly identifikovány: produkt, projev, excentrismus, originalita, humor, styl, talent a vzhled interpreta. Výsledky analýzy potvrdily platnost první a třetí hypotézy. Druhou hypotézu ohledně sexuální tolerance nebylo možné přijmout. Hlavní doporučení pro Českou republiku zní: obohatit zábavní průmysl o prvky excentrismu.
Podnikatelský plán na založení firmy (podnikající v oblasti módy)
Skuherská, Barbara ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská pojednává o problematice podnikatelského plánu. První část se zabývá podnikatelským plánem z teoretického hlediska, který je poté, v druhé části aplikován na praktickou část vytvoření podnikatelského plánu na založení módního butiku.
Spotřební chování při nákupu oblečení
Dvořáčková, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem spotřebitelského chování při nákupu oblečení. V teoretické části popisuji chování spotřebitele, faktory, které jej ovlivňují a samotný kupní rozhodovací proces. Praktická část je zaměřená na samotný marketingový výzkum zkoumající zvyklosti spotřebitelů a jejich orientaci v nových trendech. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetření. Závěr práce tvoří samotná analýza získaných výsledků a jejich možné praktické využití pro marketingové kampaně.
Příčiny neúspěchu podnikání malého nebo středního podniku
Pajskrová, Andrea Marie-Anna ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o možných příčinách neúspěchu krátce existujícího obchodu s módou, který spadá do kategorie malých a středních podniků. Cílem teto práce je zhodnocení dosavadního vývoje podniku za dobu 3 měsíců a z tohoto vyvoje potencialne plynoucích neúspěchů. K tomuto zhodnocení byl pouzit podnikatelský plán a jeho porovnání se skutečnym vyvojem obchodu po 3 měsících provozu. Kromě nalezení možných příčin neúspěchu si autorka kladla za cíl i doporučení na vyhnuti se daným problémum v budoucnosti. K vypracování teto práce byly použity podklady týkající se prodejny samotné tzn. dokumentů majitele doplnene fakty a informacemi z pruzkumu autorky.
Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR.
Šuchmová, Pavla ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem "Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR" se zabývá analýzou trhu, která předchází uvedení značky na trh. Hlavním cílem práce bylo určit, zda-li je daná módní značka zajímavá pro české spotřebitelky a jestli je český trh zajímavý pro danou značku. Zkoumaná značka Friis & Company nabízí ultraženské doplňky dle posledních módních trendů a svým zákaznicím chce zprostředkovat "kousek luxusu pro každý den". Cílovou skupinou značky jsou mladé ženy ve věku od 15 do 35 let. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí -- teoretické a praktické. Teoretická část diplomové práce charakterizuje mimo jiné také hlavní trendy a specifika módního průmyslu, specifika kupního rozhodování žen a vztah žen k módě. Praktická část práce představuje zkoumanou značku a poskytuje následující analýzy: PEST analýzu českého trhu, analýzu spotřebního chování mladých českých žen ve vztahu k módním doplňkům, analýzu módních značek na českém trhu a test konceptu dané značky u českých spotřebitelek. Praktická část diplomové práce vychází z velké části z vlastního dotazníkového šetření.
Analýza trhu IS/ICT v sektoru fashion retail
Příklenk, Lukáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Rydziová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce je průzkumem life style retailového trhu. Náhodně jsem vybral 10 obchodních řetězců provozujících jeden či více obchodů. Firma mohla být zařazena do průzkumu, pokud splňovala následující kritéria. Obchodní firma či řetězec provozuje jednu či více maloobchodních prodejen. Prodávaný sortiment spadá do oblasti life style retail trhu. Firma měla zájem o zařazení do průzkumu, a tím i o získání výsledků průzkumu. Porovnané technologie jsem vybral z analýzy společnosti Gartner Hype Cycle for Retail 2006. Technologii jsem zařadil do průzkumu, pokud byla hodnocena dle Gartneru jako ?transformational? nebo ?high.? Do dotazníku jsem také zařadil technologie, o kterých je vydávána řada odborných článků, jsou přínosné a obchodníci se o ně zajímají. Na konci práce čtenář najde výsledky průzkumu: kolik obchodníků využívá danou technologii a pokud ji obchodníci nevyužívají, jakým způsobem řeší danou problematiku. Dále pak jak velké investice byly spojeny se zavedením technologie a jak dlouhou dobu měla návratnost. Jaké hlavní přínosy jim technologie poskytla nebo jaké přínosy od ní očekávají. Práce je také určena potenciálním dodavatelům, kteří uvažují o vstupu na life style retail trh. Dodavatelé se mohou dozvědět, jaké technologie nejsou obchodníky využívány a kde je tudíž potenciál k získání nových zákazníků. Potenciální dodavatelé se také mohou seznámit s běžným chováním v life style retailu a najdou návod na to, jak by se měli pohybovat v tomto prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 185 záznamů.   začátekpředchozí176 - 185  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.