Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Typologie zákazníků v oblasti módy
Rajnochová, Radka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato práce se zabývá typologií zákazníků se zaměřením na oblečení a obuv. Cílem práce je komparace dvou vypracovaných typologií. Ta první je založena na datech projektu Fashion 2012, druhá pak vychází z provedené analýzy dat MML-TGI. Kromě detailního popisu výsledných segmentací, práce obsahuje také zhodnocení kladných a záporných stránek obou výzkumů, možná doporučení a návrhy nových typologií. Další kapitoly se pak věnují nastínění teoretických východisek nebo aktuální charakteristice trhu s módou v České Republice. Výsledky, které práce nabízí, jsou plně využitelné v praxi. Díky nim firmy mohou získat komplexní přehled o trendech a zákaznících tohoto trhu.
Body image v marketingu
Rajnochová, Radka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou body image v marketingu se zaměřením na zobrazování ženského těla v reklamách. Cílem práce je rozbor inzerce ve třech vybraných časopisech -- Svět ženy, Žena a život a ELLE. Výsledkem by pak mělo být zjištění, jaký typ žen je nejčastěji v reklamách těchto magazínů prezentován. Teoretická část práce se snaží vysvětlit pojem body image v marketingu. Praktická část je pak rozdělena na dva oddíly. Ten první se zabývá projektem MML. Druhý pak tvoří obsahová analýza vybraných časopisů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.