Název: Marketing Strategies in Fashion Industry
Překlad názvu: Marketing Strategies in Fashion Industry
Autoři: Čmielová, Zuzana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: dodavatelský řetězec; H&M; marketingová strategie; Móda; Zara; Fashion; H&M; Marketing strategy; Supply chain management; Zara

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35951

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162650


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet