Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategies in Fashion Industry
Čmielová, Zuzana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je definovat klíčové charakteristiky módního průmyslu se zaměřením na hlavní události, které ovlivnily tento segment v posledních dvou až třech desetiletích. Konkrétně se tato práce zacílí na ekonomický vývoj módního sektoru a některé z nejnovějších vlivů jako například fenomén globalizace dodavatelských řetězců a internacionalizace módních značek. Další oblastí zkoumání budou zákazníci v módním sektoru, jejich charakteristika a motivace jejich nákupního chování. Konkrétněji se bude jednat o módní povědomí a vztah k módě, trend sociálního nakupování a vliv módních blogů na zákazníky. Další číst analýzy se bude týkat marketingových strategií v segmentu fast fashion a jejich vlivu na celý módní průmysl. Mezi ty nejdůležitější patří změny v dodavatelských řetězcích, krácení životního cyklu výrobku o jeho dopad na dostupnost a obměňování zboží na prodejnách. Dále se práce pokusí analyzovat vliv internetu a jeho dopad na růst online nákupů a celkovou transformaci médií směrem k digitální komunikaci. Výše uvedené analýzy budou následně aplikovány na dva nejvýznamnější módní řetězce v sektoru fast fashion -- Zaru a H&M. Práce rozebere jednotlivé elementy jejich marketingové strategie prostřednictvím 7p. Blíže se pokusí specifikovat jednotlivé aspekty přístupu k marketingové strategii a následně stanovit odlišnosti a podobnosti obou značek, které jim napomohli k úspěšnému celosvětovému růstu a každoročně narůstajícím ziskům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.