Název: Módní značka jako forma sebepojetí
Překlad názvu: Fashion Brands as Expression of Personality
Autoři: Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hřivňák, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: archetypy; móda; sémiotika; značky; Archetype; Brand; Fashion; Semiotics

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35087

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150378


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet